maandag 30 oktober 2023

Scrappystarstichalong Ohiostarquilt :0)

 Laatste nummer 20 ook af!


Nu nog een aantal driehoeken aan de rand tussen de blokken zetten...




Vorige week zijn er een paar tanden en kiezen bij Bear getrokken...zomaar opeens leek zijn gebit achteruit te gaan...( vorig jaar bij controle nog oke...)  Bijna 8 jaar is Bear inmiddels ...


Ik koos zoals ik in een eerdere blogberichtje al schreef, voor deze gestreepte beige/gele streepstof inplaats van de cheddar/mosterd gele stof van de originele antieke Ohiostar quilt...


Waarschijnlijk heb ik net (aan) genoeg...tot nu toe kan ik se streep dezelfde kant op laten lopen...
Ben benieuwd...


Je zou denken dat ik dat vantevoren zou hebben kunnen uitrekenen,

 tekenen etc

Maar daar hou ik juist niet zo van...

zo blijft de uitkomst toch nog een beetje

een verrassing...

(Enne voor nood...heb ik een effen zelfde achtergrondkleur lapje liggen ;0)




Groetjes,

Simone


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Och hoe gaat het met Bear heeft die er veel last van , heb dit vaker gehoord dat er toch vrij snel verandering komt in een hondengebit of toch iets gemist de vorige keer !

Wat heb je dit snel gedaan en wat is de top mooi geworden ,ik ben ook niet zo van alles uitrekenen vroeger hadden ze ook niet de luxe die wij nu hebben om alles aan te schaffen ,veel leuker en spannender om het op zijn beloop te laten !

Succes met het herstel van Bear ,groetjes Femke.

Gretchen Weaver zei

Your quilt is beautiful! The little stars are so cute, happy stitching!

Annelies zei

Wat een leuk quiltje !

Quilting Moesje zei

Dank je Femke,
Ps, genoeg stof om de punten ook van dezelfde stof te kunnen maken...zoals het er nu uitziet :0)
Groetjes,
Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...