vrijdag 20 oktober 2023

In mijn eentje eropuit :0)

  Voor het eerst helemaal in mijn eentje twee daagjes ertussenuit :0)

Eigenlijk één daagje 

enne twee nachtjes ;0)

Egmond aan Zee


Ook hier ben ik nooit eerder geweest.

En?

Voelde ik mij alleen?

Eh...nee


het idee had ik wel vaker geopperd...
mijn lieve DH hakte deze week
 de knoop door 🩶

deze week kon het 

en

gewoon 

DOEN ! :0))

Er was net nog een kamer(tje) vrij :0)





Lapjes gingen er (natuurlijk (:o))
ook mee
 
Grappig is dat de douchecabine
 dezelfde is als bij mij thuis :0))



Hier sta ik voor mijn vertrek

 nog in mijn witte uniform tijdens mijn ochtenddienst in de thuiszorg.

Het voelde al anders als anders ...

echt !

zoiets gaan doen geeft al direkt iets extra's !


Morgenrood (regen in de sloot ? )


Daarna thuis omgekleed en mijn koffer gepakt !

Die regen kwam gelukkig pas laat in de avond .


Dit jaar is op veel gebieden een bijzonder jaar...

Van buiten wat ouder

 en wat kwetsbaarder ( vind ik)

maar van binnen voel ik me juist

sterker en ( meer) heel...

alsof ik van kinds afaan een stukje achter gelaten had...

maar dat ik dat eerder niet wist 

en voelde...

Ik schrijf dit hier omdat ik inmiddels wel weet dat iedereen

 zo wel een eigen verhaal heeft

  door het delen met elkaar 

herkenning en elkaar inspireren

om jezelf te kunnen

 en mogen zijn !


Dit gedicht 

zag ik ook net voorbijkomen 

:0)

 



 Je kunt er niet je best voor doen...daar ben ik een paar jaar geleden wel 

(op een harde manier)

 achter gekomen .. 

Maar ...als het goede moment komt

kun je het wel aangrijpen...

met beide armen  !

:0))


Liefs,

 Simone

7 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Mooie tekst. Herkenbaar ook. Heerlijk om even uit te waaien bij zee.

Peter Alderliesten zei

Mooi geschreven schat.

Coby Breitner zei

Zo herkenbaar, wat heb je dat mooi geschreven.
Ben wel benieuwd wat je verder daar gedaan hebt.
Groetjes Coby

Supergoof zei

Lieve Kanjer!!
XX

Anoniem zei

Super !

Gr Femke.

frameless mind zei

Goed gedaan Simone enne......je ziet er nog steeds stralend uit!!!
Groetjes,
Liliane

Marion van de Sande zei

Mooi, op meerdere fronten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...