donderdag 26 oktober 2023

(vervolg 2) en Het muizenhuis op zolder

 Nu vertelde ik in mijn laatste blogberichtje wel wat ik zoal gedaan heb...in mijn eentje aan zee...



Maar eigenlijk is daarover

 in mijn eerdere blogberichtje over mijn uitje aan zee

 meer te lezen...




Ik dacht altijd een soort van

open boek te zijn

 en enthousiast ...

Maar als je een stukje niet

 weet of voelt van jezelf 

dan kun je er ook niet bij...

zie je het kleine gebloemde (blikken trommetje) koffertje?

Het is heel bijzonder dat ik nu niet eens meer terug kan ... 

het gevoel van heel zijn

 en wat van mijzelf is en wat van de ander is...

 en te kunnen laten zijn zoals het is  ...


Daarom wilde/moest ik er even 

alleen tussenuit :0)

om het schijnbaar een plekje te geven 


en bewust vast te kunnen houden ...

daar was dan bijvoorbeeld geen restaurant bezoek voor nodig...

of een gezellige workshop,

 of ander leuk uitje ...

dat doe ik dan wel 

 ( graag !)

gezellig met elkaar ;0)


Lapjes groetjes !

van zolder

 uit 

het muizenhuis :0)

Simone



3 opmerkingen:

Peter Alderliesten zei

❤️

Supergoof zei

ik vind je alletwee mooie mensen en geweldig!
En de foto's zijn zo schattig en mooi,....

Coby Breitner zei

Soms heeft een mens dit nodig om je bewust te worden.Het is alleen al mooi als je dit van jezelf herkent.
Goed gedaan dan toch meid.
Ja en je foto's daar geniet ik altijd van.
Groetjes Coby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...