vrijdag 3 november 2023

Gedubbelde sterrentop, Sandwiched stars :0)

 Ik heb wat kleine stukjes stof over...

de lijntjes kunnen allemaal dezelfde kant ook op lopen !

Zomaar gelukt dus :0))


De twintig Ohiosterren quilt van Taryn
#scrappystarstitchalong

De vulling heb ik ook eerst in stukjes geknipt onder de tussenvierkanten en de zijkant driehoeken gelegd

Zoals Jeanneke de tip gaf
 op instagram en facebook  





Nu nog de stof kiezen om af te biezen 
ik heb te weinig van dezelfde streepstof...



Ik denk aan bijvoorbeeld een klein  zwart/wit ruitje...

Groetjes,
Simone

3 opmerkingen:

Tilly zei

wat een gezellige quilt wordt het, goed idee zwart ruitje.
groetjes.

Supergoof zei

Het is een Schatje!
:o)

Anoniem zei

Heb je de vulling in de vierkanten met streep stof gedaan omdat het anders ie dik word ,of begrijp ik het verkeerd .

Wat is het een mooie combinatie de streep stof met de blokken .

Gr Femke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...