maandag 16 oktober 2023

Ohiosterren voor de Scrappystarstitchalong

 Blokje 19 is alweer aan de beurt :0)




Deze is ook in een avond bij elkaar gezocht en in elkaar gezet...

Je wil niet weten hoe vol de tafel lag met lapjes 

bakken en tassen vol lapjes 

op de stoel en op de grond *U*

Maar dat is ook weer het leuke van deze ...antiek uitziende quilt in wording...

Zoveel mogelijk nagemaakt in het sfeertje van de antieke quilt versie :0)


Alleen doe ik er geen effen 
cheddar kleurige blokken tussen 
 maar meer
 beige/okergele achtergrondstof
 met 'zwarte' streepjes...






Ook bij deze blokken komt het lieve grijsblauwe ruit kussen 

in de keuken

  het mooiste uit...


Of is het andersom?

dat de blokken er mooier 

uit zien bij/door... deze ruit

 ??!  :0))

Nu loop ik nog 3 blokken achter...

En ( jammer genoeg) komt ook het laatste blok nummer 20 bijna uit...

Dit is echt een leuke stitchalong quiltuitdaging !


Groetjes,

Simone

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat schiet je al op ,nog even en je kunt weer aan een nieuw project beginnen .
Bij mij is het tot nu toe bij twee blokjes gebleven in oud rode kleuren ,een ziek pupje houd mij op dit moment bezig ,hoop dat ze gauw opknapt dan kan ik ook weer verder gaan en krijg wat meer rust !

Groetjes Femke .

Coby Breitner zei

Ook al loop je er drie achter ik vind dat je het prima bijhoudt.
Groetjes Coby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...