vrijdag 6 oktober 2023

Scrappystarstitch along ...





Zomaar een lapjesverrassings vlop door mijn brievenbus gekregen :0))


Waar ik gelijk al leuke lapjes 
voor in de antieke 
ohiosterretjes
 blokjes zag :0)

Dank je wel lieve Coby ! 🤎🩷 :0))


Zo is het extra leuk om in de nieuwe blokjes te zoeken 
naar de bijpassend(st)e lapjes !



Ik loop voor het eerst toch wat achter...

Nog drie blokjes om in te lopen...

En dan nog 5 nieuwe te gaan
 volgens de ....stitchalong 
van 
de originele antieke quilt :0))


De antieke originele quilt heeft

 een 

mosterd geel/ bruine achtergrond...



Ik ben er inmiddels wel
uit welke stof het bij mij gaat worden...

Ik heb geen effen stof 
maar deze met het zwarte streepje op de mosterdgele achtergrond
vind ik er mooi en antiekerig bij :0)







Herfst ...








Nu fijn weer de lapjes op tafel :0)) 


Liefs,
Simone

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke verrassing om lapjes te krijgen ,meteen weer inspiratie voor je volgende blokjes !
Ziet er al zo gezellig uit .

Groetjes Femke ,knuffels voor Bear .

frameless mind zei

Dag Simone,
Wat lief van Coby om jou zo te verwennen met lapjes voor jouw scrappyquilt.
Hoe meer verschillende lapjes daarin zitten hoe beter. Ze zullen goed van pas komen!
Gezellig om jou zo bezig te zien met die kleine blokjes!!
Groetjes,
Liliane

Gretchen Weaver zei

The little blocks are so cute!

Coby Breitner zei

Wat goed dat de lapjes van pas komen, daar ben ik blij om. Wat een kleine stukjes zitten er in de blokjes he
Wordt een mooie combi vind ik met je tussenstukken.
Voel je je niet helemaal uit je comfortzone met deze kleuren, jij bent meestal van het lichte?
We kunnen nog een dagje genieten van zomerse temperatuur maar de herfst vind ik zelf ook prachtig, hou van de seizoenen. Ben nu in ons cosy-cot in de Achterhoek en zo mooi in het bos, Lotje vermaakt zich wel.
Quilt ze, groetjes Coby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...