woensdag 6 juli 2022

Madeliefjes en koekmannetjes :0)

Zie je het klosje met het 'koekmannetjes lapje ' ?! waar ik verliefd op werd bij het zien ervan in een quilt van Liliane :0) op een foto op haar blog :0))
 http://framelessmind.blogspot.com/


Een theeblad kan ik intussen aardig 
 vullen met klosjes :0)

In de aankomende vakantie zal ik die weer aan de lap erbij willen zetten :0)

 allerlei soorten en tinten lapjes
En ook herinneringen
Van gekregen en of geruilde lapjes


Toen ik tussen de scraplapjes dit scraplapje met margrieten of madeliefjes zag...moest ik gelijk aan Milou denken :0)

 

En laat ik nu al een tijdje een klokhuis malletje van paternoplaat hebben... met een paar al eerder getekende lapjes ...

er past er precies eentje uit het lapje zodat je beide bloemetjes blijft zien :0)


 En zo weer leuk om te puzzelen met kleurtjes en patroontjes tussen de bedrijven door :0)



Groetjes,
SImone

4 opmerkingen:

Ineke zei

Wat leuk is dat hé, zoeken tussen je kleine lapjes waar je dan net leuke printjes duidelijk er op krijgt ;)

Coby Breitner zei

Nou op dat lapje met de gingerbreads zou ik ook verliefd worden, ik heb nl iets met koekemannetjes. Vind het zo leuk in de Kerstperiode, heb ook van alles gemaakt met koekemannetjes stof of waar er 1 op staat. Koop ook bijna ieder jaar een grote gingerbread bij de sligro, deze is gewoon van koek maar ik vind het dan leuk om in de keuken te zetten voor de sier.
Oh ja Liliane die maakt zulke mooie dingen, haar kleurkeuze is zo goed altijd, maar dat vind ik van jouw keuzes ook altijd. Ik probeer het ook maar raak dan toch ergens altijd in de fout.
Fijne dag, groetjes Coby

Quilting Moesje zei

Dank je Coby :0))
Op instagram zie ik vooral veel mooie 'woon'plaatjes van jou ! Quilts en lapjes van jou daar ben ik ook wel heel benieuwd eigenlijk naar 🤔😊😄!

juffrouw Ooievaar zei

Wat heb je al weer veel klosjes lapjes, daar gaat je quilt lekker van groeien.
Een heerlijk werkje zo van de zomer, heerlijk buiten in zon of schaduw :)
Groetjes Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...