dinsdag 19 juli 2022

Vakantie ( lapjes) groetjes !

 Dit jaar kon onze tent weer eens van zolder :0))

Nu hebben we ook wel bijzonder mooi weer !

Alleen vandaag onder en achter de doeken geschuild in de schaduw...

Toch ook steeds een paar steekjes tussendoor voor een stukje ster...
Zo zijn er 10 sterren af :0)


Het zouden er 20 kunnen worden...

Uit een charmpakket die ik alweer 2 jaar geleden voor mijn verjaardag  gekregen heb...


Ook de blauwe vingerhoedjes zijn gezellig mee!

En natuurlijk DH en jongste DS en onze lieve
( knuffelige) zwarte ...Bear :0))

Het is te merken dat de avonden nog best lang licht zijn...

Als we in augustus gingen kamperen moesten we al vroeg de tent dichtdoen
 ( voor de muggen en/of andere vliegende beestjes) en de kaarsjes en lampjes binnen aan.

Nu vanavond ( errug) warm...

Maar bijvoorbeeld 2 dagen terug kon ik wel een truitje aan 
...gebruiken...


Een leuke zomerfair op aan te rijden afstand
 werd er georganiseerd.
En helemaal in de 
 leuke witte lampionnen stijl...
die ik ook aan de tent ( van onze veranda thuis) heb gehangen :0)


Ook een verrassingsbezoek van oudste zoon met zijn prille gezinnetje :0)


Zomaar onverwachts genieten...



Groetjes
Simone


6 opmerkingen:

Coby Breitner zei

He Simone wat een heerlijk gezellig vakantie blogje. Sta je soms in de Achterhoek? Ik wilde nl afgelopen weekend ook naar een fair daar maar kreeg onverwachts visite waardoor het niet doorging, gelukkig had ik nog geen kaartjes besteld. Sfeervol zo met de witte lampionnen. Ik hoop dat je nog meer vakantieblogjes schrijft.
Ik nog 1 dagje werken in het ziekenhuis en dan ook ruim 2 weken vakantie, hup naar ons 2e huisje in de Achterhoek. Handwerkje en boeken mee en ik heb het naar mijn zin.
By the way leuk eens een foto van jou te zien.
Groetjes Coby

Quilting Moesje zei

Ha Coby,
Vakantie hebben maakt n verhaaltje schrijven schijnbaar makkelijker...:0))
Zomerfair was bij kasteel Warmelo...ik had n berichtje voorbij zien komen op fb
En ( ruim) driekwartier rijden (vanuit Ommen waar we nu kamperen) vonden we wel te doen.

Werkze nog Coby!
En heel fijne vakantie ook gewenst!
Lieve groetjes,
Simone

frameless mind zei

Dag Simone,
Met zulke hoge temperaturen kan het behoorlijk warm worden in zo'n tent. Gelukkig zorgen de bomen voor wat schaduw. Fijn om daar dan wat sterretjes te naaien.
Ik zie dat jij ook nog aan de vingerhoedjes werkt. Dit is dus je tweede vingerhoedjesquilt (want ik zie ze ook in het rood op je blog). Wat dapper (het is wel een verslavend werkje dus toch ook begrijpelijk -:))
Gezellig om zo'n fair te kunnen meepikken.
Maar een kleinkindje dat even langskomt dat is helemaal de max!!
Geniet nog van wat fijne vakantiedagen!
Groetjes,
Liliane

Quilting Moesje zei

Dank je Liliane :0)
Kleinkindje...zo lief...ze kwamen zomaar op n ochtend om t hoekje kijkend ...de tent inlopen...en bleven de hele dag
( dh wist het de avond tevoren laat pas...en heeft t niet verklapt :0))
Deblauwe vingerhoedjes ben ik ook alweer (paar) jaartjes mee bezig...ook op instagram vind je er wel berichtjes over! Naast de heel grote...bijna affe rode...Maar juist zo leuk dat er nog bij kunnen ;0)
Lieve groetjes,
Simone

Anoniem zei

Voor de kampeerders heerlijk weer , maar hoe vind Bear de warmte hoop dat hij een koel plekje kan vinden onder de bomen !


Gr Femke

Conny's-blog zei

Wat warm he voor jullie in een tent.
Prachtig je startblokken en je blauwe vingerhoedjes zijn ook prachtig.
Genieten om even bij je kleindochter te zijn............liefs. Conny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...