vrijdag 22 juli 2022

'A greeting for a little girl' of lieve groetjes aan een klein meisje :0))

 Staat er op een scraplapje...



de cyclaamroze met zwarte streepjes vielen wel op en de tekst was snel gelezen...

Die kwam natuurlijk in het winkelmandje 

In de lappendekenwinkel...

van Supergoof!


Bof ik even dat onze tent niet zo ver weg staat ...

En nee...

ik had de camping echt

 niet zelf uitgekozen dit jaar (lol)

Zie je (Supergoof) Ingrid met de licht blauwe blouse...daarnaast een vrouw waar ik vergeten ben de naam te vragen ...maar zij maakte deze foto voor en van mij :0))

Kiep de mand maar leeg hoor!

 :0))...

Zie ze dan maar eens terug te gooien inplaats van ...

IN HET WINKELMANDJE



En zo weet ik niet met welk zakje te beginnen....

Thuis ligt het klokhuis malletje van paternoplaat (o)
Voor de 'madeliefjes' quilt van Milou
( weet je nog ?...onze kleindochter :0))
Deze lapjes moeten dus nog even wachten...

En het kasteeltorentje met babykonijtje...
vraagt erom om op zolder mijn muizenhuis weer eens tevoorschijn te halen...

Wie weet ...
Als onze tent weer (voor een jaartje?)
naar zolder gaat...

Lapjesgroetjes !

Simone 

Ps...vandaag een wat bewolkte...maar droge dag :0)



6 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Ha Simone, tja dat kon ik wel raden he waar je was. Als je deze tasjes ziet dan weet je het wel, de heerlijke winkel van Ingrid. Ik kan daar niet weg zonder lapjes en altijd wel een Maileg. Ik vind ze allemaal geweldig maar rood komt er bij mij niet in. Voor thuis heb ik zulke leuke in bruin-tinten en voor in ons 2e huisje laatst zo'n leuk konijn met lichtblauwe gebreide tuinbroek gekocht. Zit me nu zo lekker aan te kijken. Jawel ik ben gearriveerd en heb nu ook vakantie.
Leuk jou eens op de foto te zien en oh ja ik kan er wel aan wennen hoor elke dag een blogje.
Fijne dag de zon is onderweg, groetjes Coby

Annelies zei

Wat een heerlijk bezoek zal dat zijn geweest.

Quilting Moesje zei

Ha Coby
Zo leuk ook die Maileg met gebreide tuinbroek
Ze zijn allemaal zo leuk hè...
Ik heb wel wat veel scrapla zakjes met bruin gekocht 🙈 voor de bruine hexagonnetjeslap en voor de dear jane :0)
Fijne vakantie hoor!

Ben benieuwd of ik zo door ga met iedere dag met een blogje ;0)
Voor mij ( moet) t ook vanzelf gssn en dan staat er opeens weer eentje bij...offe t is opeens juist ( helaas) weken geleden...kan ook .

Bedankt wel dat ik weet dat er iemand zoals jij blij mee is :0)
Groetjes
Simone

Quilting Moesje zei

Ha Annelies
Dat is inderdaad altijd een heerlijk bezoekje :0))
Groetjes
Simone

Floor zei

Kan me goed voorstellen dat je je heerlijk hebt vermaakt bij Ingrid.
Een winkel waar je gerust een hele dag kunt doorbrengen voordat je alles bekeken hebt.
De hele mand omkeren.... dat zou ik niet durven hoor, en veel werk om alles er weer in te krijgen.
Geniet maar van je aankomen.

Quilting Moesje zei

Hihi...Floor :0))
Ingrid heeft wel aantal keer moeten zeggen...van kiep maar om...( ook bij eerdere bezoekjes ;0)...Nu toch naar eens gedaan 🙈
Groetjes,
Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...