zaterdag 23 juli 2022

Dear jane...thuis in de keuken...

 Iedere dag een berichtje...?

En dan geen lapjesfoto kunnen maken vandaag...

Hoewel ik vanmiddag en vanavond toch een paar bruine 1 inch hexagonnen aan de bruine hexagonnenlap heb kunnen zetten...

Maar toen werd het schemerig en al snel te donker ;0)

Wie weet daar dan wel morgen een foto van...

En nu dan geen plaatjes?


Tja...kom ik toch nog foto's tegen

 waar ik helemaal geen 

blogje en verhaaltje van gemaakt heb ...

foto's nog van thuis... in de keuken :0)


Hadden we juist altijd een open keuken...

in dit huis hebben we de keuken toch apart gehouden zoals het was toen wij hier bijna 10 jaar geleden zijn komen wonen.

Voor en nadelen...zijn er natuurlijk...

maar tot nu toe vinden we de voordelen groter...

Ik wil zoveel mogelijk de originele kleuren gebruiken...en als het lukt om tussen mijn lapjes een zoveel mogelijk 'gelijkgestemd'...lapje te kiezen voor een blok.
Kan ook juist een stuk lichtere tint zijn maar wel dezelfde kleur bijvoorbeeld. Zoals het groene blok rechtsonder ( linksonder heb ik een bijna zelfde lapje juist als het originele blok )


Nu moet ik toch in onze tent ons  

(dit jaar voor het eerst heel hoge lucht)

 bed op gaan zoeken...


Voor thuis heb ik hier in onze vakantie ook weer leuke nieuwe inspiratie en ideeen opgedaan :0)

Zoals van zachtblauw witte ruitstof 

die ik al lang ongebruikt in de kast heb liggen thuis 

meer kussens maken...of een stoffenvlaggetjeslijn 

etc, etc ...

Welterusten hoor!

Liefs,

Simone en Bear🐾



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed idee dan kun je meteen de juiste sfeer krijgen , dikke knuffel voor Bear ..

Gr Femke.

Coby Breitner zei

Ik heb zo respect voor quilters die de dear jane maken. Zoveel patchen, zelf ben ik meer van het appliceren. Ohhh je brengt ook op een idee lichtblauw geruite vlaggetjes, leuk voor in mijn 2e huisje. Ben je alweer thuis of nog op vakantie?
Groetjes Coby

Quilting Moesje zei

Nog een paar dagen Coby :0) en t is heerlijk weer ook nog !
Groetjes,
Simone
Leuk trouwens ...een lapjes vlaggetjes lijn voor bij jou Maileg ook in je vakantie huis
Ben benieuwd;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...