dinsdag 29 september 2020

Winterquilts afmaken:0)

 Eerst het middenstukje van de Quiltuitdaging iets veranderd... zie je het verschil (zie vorige blogje ;0)



Verder met de Friendshipstree quilt...



Als het kouder buiten is...
dan is het binnen met lapjes extra gezellig      :0))


Zeker na een lange wandeling met Bear....
Hij kan letterlijk losgaan (al doet ie dat niet zo meer (o)
Eventjes met een andere hond die van rennen houd.
In december wordt Bear alweer 5 jaar...


De quilt van ECP
Winterwandering is af...maar wacht nog op meer quiltsteekjes...ik begon wel erg enthousiast met zo dicht naast elkaar doorquilten...


Groetjes
Simone



15 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent maar druk bezig , genieten van al je ideeën .

Gr Femke.

Floor zei

Dat blauwe middenstuk is heel mooi geworden. Het blauwe bord is trouwens ook prachtig.
Met zoveel steekjes doorquilten is inderdaad heel veel werk, maar zier er wel mooi uit.

thea zei

Wat maak jij toch ontzettend mooie dingen en Bear, het is een schatje om te zien

Gr. Thea.

Quilting Moesje zei

Dank je Femke, Floor en Thea 🥰
Gezellig dat jullie even langskwamen !!

En... Bear is ook echt een schat :0))
Liefs
Simone

Anoniem zei

Bedankt Simone dat je altijd een reactie geeft 👍.
Leuk voor ons om te lezen .

Gr Femke.

Quilting Moesje zei

Vind ik dan ook weer leuk 😊 !

jolanda zei

Die kerstquilt van Dorry heb ik ook nog niet af... goed plan om die ook weer eens te pakken! Winterwandering vind ik ook heel erg leuk... die kende ik nog niet dus zal ik eens gaan opzoeken

Quilting Moesje zei

Maak jij ook de friendshipstree😀 Jolanda ? Lijkt me leuk om te zien ... was me nog niet bij jou op insta (of fb) opgevallen...
Winterwandering is van Elliesquiltplace met 3 andere ontwerpers zoals Gail Pan en Els Feteris (een free bom paar jaar geleden...)
Groetjes
Simone

frameless mind zei

Ja, zo gaat dat dan. Op 1 week tijd slaat het weer om en dan wil je plots alle herfst- en winterprojecten die er nog liggen af maken. Hier is dat niet anders hoor!! Stuk voor stuk mooie projecten om aan te werken!!
Groetjes, Liliane

Quilting Moesje zei

Echt hè...Liliane...ik hou wel van alle seizoenen...maar nu is het extra gezellig om in de lapjes...onder quilts te kruipen (die nog niet af zijn 😉😅)
Succes en plezier met jou projecten !🤗
Groetjes
Simone

Conny's-blog zei

Je bent weer druk met je mooie werkstukken, succes ermee..................liefs.Conny

Quilting Moesje zei

Dank je Conny 🤍

wilma oud zei

Je bent weer lekker bezig. En wat is Bear een schat. Zeker wel verwend op Dierendag zondag. Ik heb de Stonefields weer tevoorschijn gehaald en die ben ik al een paar jaar aan het doorquilten. Hij is ook zo groot. De herfst vind ik heerlijk. Gezellig in huis met kaarsjes enz. Lieve groeten van Wilma

Quilting Moesje zei

Zeker gezellige tijd Wilma.
Heb jij de Stonefields al zolang af🥰 lijkt me ook zo n leuke en mooie quilt om te maken !
Ik ga eens bij jou op Insta kijken of ik m zie...kan niet zo herinneren
Lieve groetjes terug +
Simone

Quilting Moesje zei

Gezellig Liliane
We hebben id zo n leuke hobby
Groetjes
Simone ❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...