maandag 25 juli 2022

Zonsondergang...

 Iedere avond ziet de zonsondergang er weer anders uit...

 ( niet dat ik die hier ...iedere... avond gezien heb hoor ;0)


Maar omdat ik min of meer heb afgesproken om een plaatje van de bruine lapjes hexagonnen...met driehoekjes... eromheen te laten zien...

sommigen zijn net sterren...


kijk ik toch weer op een andere manier...

naar de lucht, het water,

Ook de bloemen vielen mij nu anders op als eerst...


de kleine lila bolletjes...

boven elkaar groeiend...


Ik heb ze vanavond niet geteld...
De laatste keer waren het 120 verschillende bruine lapjes aan elkaar ...


Ps. Van onze tent is linksboven op de foto...net ietsjes... tussen de bladeren te zien :0) 

Fijne avond nog !

en/of welterusten alvast,

Groetjes, 

Simone


3 opmerkingen:

Annelies zei

Prachtige top. Zo mooi in die kleuren !

Coby Breitner zei

Ik loop een beetje achter ahum ook vakantie maar je weet dat ik blij ben met je blogs he. Nu zit ik lekker vroeg te lezen. Ik ben in mijn cosy-cot en vandaag komt een quiltvriendin dagje quilten.
Tot morgen.

Quilting Moesje zei

Gezellig Coby (quiltvriendin bezoek bij jou :0)
Wij kregen onverwachts vroendenneventjes op de koffie s avonds ...ze kwamer erachter dat ze maar half uurtje rijden van ons een tweedaags uitje hadden :0)
Groetjes,
Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...