vrijdag 17 september 2021

Zonnige septembermaand...

Alleen de letters van de maand september en de raampjes nog borduren,  

Dan heb ik zomaar het tweede maandblok af

Degene die de BOM hebben gemaakt begonnen bij blok 1

Een pine apple blok met sneeuwpop applicatie en geborduurde winter

Deze heb ik nu ook af :0)

Erg leuk om te doen...en bij het ster blok kwam ik er pas achter hoe groot deze blokken zijn !

...vierkanten van 40 cm.



 Deze week (de 15e september) ben ik alweee 12 1/2 jaar in dienst 

Eerst intramurale zorg
 de laatste...
 bijna 2 jaar werk ik daarvan ook met plezier in de wijk :0)

Fijn weekend!
Simone

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je jubileum , mooi beroep wat je uitoefent !

Heerlijk om je blokken te zien ,zo gezellig .

Gr Femke.

Knuffel voor Bear.

Coby Breitner zei

Hai Simome, als 1e gefeliciteerd met je jubileum. Zelf werk ik ook in de zorg......moest ff denken, eerst 17 jaar in het Diaconessenhuis Voorburg/RDGG en nu al weer bijna 20 in het Bronovo/HMC. De laatste jaren werk ik op tranferburo, wij regelen alle nazorg. Ben benieuwd hoeveel jaar moet jij nog? Ik nog zeker 10 jaar maar doe het met veel plezier.
Ik vind jouw ruitjes altijd zo mooi, heb je een speciaal adres waar je ze koopt?

Fijn weekend

Quilting Moesje zei

Ha Coby
De ruitjrs van de ster komen bij quilt it & dotty vandaan
Ik heb bij verschollende winkels geluk als ik er tegenaan loop...
Zoals Vlijtig liesje en quiltstudio t gooi bv
Fijn weekend ook!

Quilting Moesje zei

Ha Coby
De ruitjrs van de ster komen bij quilt it & dotty vandaan
Ik heb bij verschollende winkels geluk als ik er tegenaan loop...
Zoals Vlijtig liesje en quiltstudio t gooi bv
Fijn weekend ook!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...