zaterdag 4 september 2021

Pottyproject 2021 Hexagonnen quilt

 De seizoenen en maand blokken quilt vind ik zooo

 ...leuk! 

Daar wil ik zeker verder mee gaan :0))

Maar vandaag toch weer eens

2 inch hexagonnen gestempeld en uitgeknipt...


Dit lichtblauwe lapje heb ik al heel lang in de roze versie...nu ben ik heel blij 
dat ik onlangs
deze lichtblauwe zomaar heb gekregen :0))


Vanmiddag in het zonnetje in de tuin
een paar hexagonnen vastgemaakt ...


Ook even op de foto op het tuinbankje, waar nu de poststamp lapjestop even op het bistrotafeltje ligt :0))
Ook daar zou de lichtblauwe achtergrond met beige (Lynette Anderson design) 
poesje erg leuk tussen 
de andere blokjes
 staan :0))


Toch nog maar eens tellen...

Fijn weekend nog !

Simone


4 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Hoe blij kan je zijn met een stofje he......
Fijne zondag

Quilting Moesje zei

Ja hè Coby *U* :0)) en dat nog op mijn 51e hihi...
Fijne zondag ook voor jou!

Anoniem zei

Joepi alweer een blogje ,je verwend ons .
Je bent goed bezig ,leuk die afwisseling van tops .
Fijne dag in de zon ,ook voor Bear .

Gr Femke.

Quilting Moesje zei

Dan zeg ik ook Joepie :0))
Zo zijn berichtjes plaatsen extra leuk
bedankt Femke :0))
😊 Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...