dinsdag 7 september 2021

Stiched by me quilt (vervolg...)

 De quilt is nu echt zo goed als ...af !

Als je vergelijkt met eerdere post van deze quilt kun je zien dat er links naast het alfabet een stapeltje quilts geappliceerd is en bloemen hebben hun lichtblauwe yo_yo hartjes gekregen...


Bear kwam er vanmiddag zo mooi voor staan :0))

De quilt en de kleurtjes zijn gekozen met in gedachte het huis van mijn (opa) en oma...
Het pastelkleurige servies was voor dagelijks gebruik :0))


En mijn oma zat ( in mijn beleving)
 bijna wel dagelijks achter haar Singer handnaaimachine ...
Ik kleurde eerst hele kleurboeken vol...
Daarna leerde ik haken van haar...
Tijdens de fijne weekjes logeren...


Zij is ruim 6 jaar geleden overleden...
Toen ging ik overstag om dit patroon van een BOM in zijn geheel te kopen...

Ook lijkt het of Bear er is dank zij haar :0))
Zij was gek op dieren vertelde ze vaak...

Onze lieve Bear is nu alweer bijna 6 jaar...
En krijgt al een wat grijze snoet...

Bear poseerde zo mooi voor de quilt...
Maar eigenlijk wilde hij de keuken uit...

 'waarom kan ik er nou niet door'

Een paar brokjes maakten het weer goed ;0)


En de stoel weer terug aan de keukentafel en de quilt opgevouwen op tafel is ook leuk :0))

Blijft ook zooo lief...
 het beertje van patroonpakketje nog van Atelier Bep 

Zo was het opeens een
herinneringen dag...

Liefs
Simone!

2 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Echt zo geweldige kleuren heb je gebruikt, jij bent daar ook heel goed in hoor. Quiltje hangt daar ook geweldig zo op het kastje. Nou je hebt wel een fotomodel in huis.
groetjes Coby

Quilting Moesje zei

Dank je wel Coby...
Paar jaar geleden was ik begonnen en lapjes uitgekozen, later bedacht ik toch andere minder vergrijzde kleuren te willen voor deze quilt...
Ik kwam van toen nog een quiltbeurs met nieuwe stapel lapjes speciaal voor deze quilt...en...die bleken er gewoon bij te passen :0))
Zo toen toch verdergegaan...pas geleden nog meer 'echte' Lynette Anderson lapjes erbij gevonden en gekregen...die er ook weer tussen pastten.
Als ik lapje erbij leg en het klopt voor mijn gevoel dan mag ie ertussen
Ik ben er ook blij mee!

Groetjes
Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...