donderdag 2 september 2021

Quilt country 'au fil des saisons'...

 Seizoenderlapjes quilt uit het blad 'quilt country'

Het blok augustus ben ik begonnen met de ovaaltjes te appliceren 
Met H250 eerst omgeslagen en gelijmd...
daarna geborduurd en geappliceerd...

In het maakproces ontdekte ik dat
 needle turning...toch
 (veel) meer ...
mijn ding is...

Na de honingpot van de maand augustus heb ik dan ook geen H 250 meer gebruikt...
Maar gewoon de goede kant van de lapjes...
Het patroon en lapje op de lichtbak gelegd  en dan overgetrokken :0))

Voor het eerst met 'de blauwe stift' ...
Dat vind ik nog wel steeds een beetje

E N G   *U*

Hoewel de lijntjes met water goed verdwenen zijn bij de maand augustus ...


Zo leuk om te doen !

Fijn voor in de vrije momenten...

Lapjes bij elkaar leggen
tekenen...steekjes zetten...

Nu bijvoorbeeld voor ik vanmiddag de deur uitga om aan mijn avonddienst te beginnen.

Lapjesgroetjes!
Simone

Ps, door jullie reacties, vragen, ideeën kom ik ook weer op schrijf en foto plaats ideetjes!
Bedankt !

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Soms moet je iets proberen en dan kom je erachter dat het niet handig is.
Ook H 250 geprobeerd bij de Jules quilt , was ook niet fijn om mee te werken .

Gr Femke.

Floor zei

Nee, H250 vind ik ook niks, geef mij maar needle turn, heerlijk ontspannend om te doen.
Maar iedereen heeft andere voorkeuren natuurlijk.

Quilting Moesje zei

Leuk dat je de Jules (ge ?)maakt (hebt) Femke ...die vind ik ook zo leuk...maar zie hem eigenlijk nergens meer voorbij komen.
En de H250 dat het bij jou Floor (en Femke) herkenbaar is, needle turning gaat steeds fijner...naarmate ik het ook vaker doe :0))

Welterusten :0)
Simone

Coby Breitner zei

Leuk hoor en zo zie je maar ieder zijn voorkeur. Ik werk juist altijd met h250. Dit komt echter omdat ik al jaren problemen met mijn handen heb en door de h250 meer houvast. Ik zie uit naar een volgend blogje.

Quilting Moesje zei

Ha Coby,
Met H250 is het wel mooier 'strak'...akelig lijkt me als je last van je handen hebt...
Fijne dag!
Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...