woensdag 1 september 2021

September...

 Augustus is alweer voorbij...

De laatste dag was een heerlijk zonnige dag :0))


Voor het eerst een quilt en wat kussens op de tuinbank voor de blokhut gelegd...

Waarom deed ik dat niet eerder ??

Ook het kleine poststamp met hartjesquiltje

op het bistrotafeltje is een leuk idee...
Nog de buitenste rand doorquilten dan kan de bies eromheen...


Ook de kleurtjes van de huisjes 
stralen in het zonnetje :0)



Het blok august(us) is af...
Met dit blok ben ik begonnen 
Deze lapjes zijn als BOM uitgegeven door Dorry van Quilt it & dotty...


 seizoenderlapjes quilt :0)


Ik die altijd zelf mijn lapjes bij elkaar zoekt uit mijn lapjesmanden en lapjeskast...daar dan af en toe wat lapjes bij koop, krijg of ruil...


Nu zomaar voor het eerst toch lapjes per blok die al uitgezocht zijn :0)
En helemaal leuk !!

Een paar lapjes heb ik zelf wel iets anders gedaan en ook heb ik sommige lapjes 
zelf (soms al jaren :0)

Met september ben ik nu begonnen...


Een soort lapjes patchwork puzzel :0)

Ik zal ook weleens een maand overslaan om dan eerst een van de ster blokken te maken...
Dan komt die maand wel het andere jaar.
Of als de andere af zijn...

Groetjes

Simone!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ziet je terras er gezellig uit ,zo te zien is Bear er ook blij mee!
Leuk je nieuwe blokken ,gezellige kleurtjes.

Gr Femke.

Merian zei

Ziet er gezellig uit.
Dat boek heb ik ook, lijkt me erg leuk om te maken.
Mooie stofjes en kleurtjes.

Quilting Moesje zei

Ik ben er ook blij mee! Onverwachts over kunnen nemen via fb compleet met de lapjes :0))

Coby Breitner zei

Nou het wordt de komende dagen heel mooi weer dus kan je je hart ophalen en gezellige foto's voor de blokhut maken. Niet te veel ik zou lekker gaan zitten quilten in het zonnetje als ik jou was. Geweldige kleuren maar dat zei ik al op insta. Vind het knap want ik weet bij zo'n patroon nooit zo goed waar te beginnen? Doe maar vaak een foto.
groetjes Coby (insta cosy-cot)

Quilting Moesje zei

Dank je Coby :0)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...