zaterdag 11 september 2021

Roze hortensia's 'pale pink'

 Eigenlijk koos ik een paar jaar geleden eens voor blauwe hortensia's...

Inplaats van witte of roze...



Maar het jaar erop werden ze meer

roze als blauw...

Ook al had ik er gelijk een doos voeding en 'blauwpoeder' bij aangeschaft...

Schijnbaar doe ik de poeder toch net te laat door de grond...

 In mijn vorige tuin bij ons vorige huis heb ik weleens roestige spijkers in de grond erbij gedaan
Dit hielp toen wel...


Op de witte tuinbank onder het voorraam staan deze hexagonnen van 1 inch wel mooi :0))
na mijn ochtenddienst haalde ik de al voorgeknipte hexagonnen weer eens tevoorschijn...


Dh ook voor het eerst Dahlia's gekozen bij een bezoekje aan het tuincentrum :0)

Volgend jaar wil ik de al eerder gekregen Dahliabollen toch nog in de grond zetten...
Vanwege de tuin/blokhut verbouwing was dit er niet meer van gekomen...

Nu toch vast een plant met bijzondere bloemen :0)

Fijn weekend nog!

Simone

3 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Ik vind blauwe hortensias ook zo mooi, ga me eens verdiepen hoe blauw te houden want ik wil ze volgend jaar planten als we naar onze nieuwe stek zijn met ons 2e huisje.

Marja Rijnsburger zei

Ja dat blauw houden van de hortensia schijnt nogal een dingetje te zijn.
Ik heb helaas ook de oplossing niet voor je.
Fijne nieuwe week.
Marja

Anoniem zei

Het blijft een verrassing wat de hortensia’s doen in je tuin ,eigenlijk wel leuk dat we hier geen invloed op hebben !

Gr Femke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...