vrijdag 28 oktober 2022

Koekmannetje en paddestoelen :0)

 voor een gezellige herfst sfeer...

het rode ruitjeslapje...

 engeltje wilde nu

ook al mee naar beneden :0)

Alweer een paar jaar geleden 

heb ik ze gemaakt...

 meestal maak ik maar een dezelfde...

daar heb ik dan namelijk

net genoeg geduld voor *U*

Zo blijft het ook steeds een 

verrassing 

hoe iets uiteindelijk gaat worden :0))


de o... zo ...

leuke linnen paddestoeltjes

 komen bij Ikea vandaan...

Ik hoop ieder jaar weer dat ze 

nog weer te koop zullen zijn...



Het koekmannetje is een patroontje nog van Atelier Bep

Daar heb ik er wel meerdere van gemaakt

Maar dan van verschillende

bruine lapjes ...


 het engeltje ...

...waarom probeerde ik nu pas ??!

kan zowaar haar armpjes 

over elkaar doen :0))

Daar ben ik zelf niet zo goed in hoor ...!

Ps..
Bear en ik aten onder het foto's maken van een lekker appeltje ;0)


Mijn vakantie ging gisteren in...

maar vervelen zal ik me niet ...

vroeger ook niet...

altijd ideeen ...

en ideeen...(o)


Groetjes,

Simone🍎 en Bear 🐾



 

4 opmerkingen:

Annelies zei

Fijne vakantie !

juffrouw Ooievaar zei

Fijne vakantie en veel plezier.
Groetjes Anita

Coby Breitner zei

Ha Simone, wat heerlijk lekker vakantie. Nou inderdaad wij met onze hobby's vervelen ons niet he!
Die paddestoeltjes heb ik ook. Jaren geleden deed ik altijd alles met rood versieren. Ben blij dat ik het bewaard heb want in ons 2e huisje ga ik nu het rood gebruiken voor de kerstmaand. Koekemannetjes ach ik ben er zo gek op. Ik denk al begonnen op mijn 20e en waarom geen idee maar vind ze zo leuk. Deze van Bep heb ik ook gemaakt maar dan heb ik ze met de handjes aan elkaar als een quirlande. Elk jaar hangen ze aan de kast. Leuk ons contact op insta. Als je het leuk vindt kom ik echt een keer je kant op hoor, rijden is voor mij geen probleem.
Fijne zondag, ps ik loop een beetje achter. Druk he met puppy Lotje
groetjes Coby

Quilting Moesje zei

Pas een puppy hebben is echt een dagtaak :0)) Succes en veel plezier met Lotje hoor!
Ik kijk er ook naar uit ....gezellig aan de leuje lapjes en werkjes freubel ...en lekkers aan tafel :0)
Kijken wanneer het er zomaar eens van komt !
Met je vriendin bijvoorbeeld :0)
Groetjes,
Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...