donderdag 10 november 2022

Ieniemini kleine groene boompjes :0)

De eerdere ieniemini boompjes werden een label...
Daarmee dacht ik ze verder niet meer te maken (o)



Of het door het Insta ...berichtje
 van Anna-Jantina is gekomen ( waarin ook de maten van het stammetje van het kleine boompje staan...)
 en de paternoplaat en garen die ik bij de lapjes gekocht had...

Of door het lieve zachtgroene scraplapje...




Die ik vond in de grote scraplapjesmand onder de tafel...

 

In de quiltwinkel ' De Sampler'
Helaas zijn het  ( verdrietige) lieve herinneringslapjes
van een winkel die gaat sluiten...


De boompjes van mijn label hadden eerst een dunnere stam...de laatste had ik wel met dezelfde maten gemaakt...
Zo zie je dat een boompje van 4 bij 6 cm ...nog heel verschillend eruit kan komen te zien ...
Deze boompjes zijn een tijdje geleden al
 een label geworden...
voor de grote vingerhoeden quilt ...die ik maak voor zoon en schoon-en klein-dochter💚

Groetjes,
Simone

8 opmerkingen:

Floor zei

DE mini boompjes zijn echt snoepjes geworden.
Zou leuk zijn voor een grote quilt :-)

Anoniem zei

Als je die van AnnaJantina kunt zien op Insta...geweldig ( mooi en groot) inderdaad :0))
Dan zou t de vingerhoedjes achterna gaan...

Anoniem zei

Er staat ooeens anoniem...maar ben dus Simone (quiltingmoesje ;0))

Anoniem zei

Leuk hoor die mini boompjes ,nu een inie mini boompje voor je muizenhuis .
Heb je gezien waar supergoof mee bezig is hele kleine hexagonnetjes .

Groetjes Femke.

Annelies zei

Wat leuk die mini boompjes !

Coby Breitner zei

Nou triest he voor Tamara, dubbel verdriet.
Echte iene minies zie ik zo ontzettend leuk.
Zo leuk dat je dit weer in een blogje laat zien.
Fijn weekend, groetjes Coby

Anoniem zei

Wat jammer weer een quiltwinkel minder , lees dit nu pas .
Als ik naar een bepaald ziekenhuis in Amsterdam moest reed ik vaak even door ,maar nergens iets gehoord over de sluiting .
Nu is het te laat 😔😔😔.

Groetjes Femke.

Simone zei

Is ook vrij plotseling...las het verdrietige nieuws toen we net vrij hadden. Ik kwam nu voor de tweede ( en helaas dan laatste) keer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...