woensdag 26 oktober 2022

Grote rode vingerhoedjestop

 Degene die hier al jaren gezellig komen kijken ...

weten vast nog wel dat mijn eerste rode vingerhoedjes uit een grote glazen stolp komen...


En er een grote verrassings envelop op de mat viel...

toen ik de overige hoedjes van Supergoof gewonnen had !

Mijn favoriete quilt...


toch is ...ze...
 nog steeds niet gedubbeld en doorgequild...
Waarschijnlijk omdat er nu nog steeds nieuwe lapjes aan vast gemaakt kunnen worden...
:0))


lapjes die er tot nu toe nog niet in konden zitten ...


Ze blijven zoooo LEUK !


De blauwe versie ben ik ook begonnen omdat de grote
 niet zomaar ergens 
mee naar toe kan...



En nu ben ik dus weer aan een kleintje begonnen...

maar dan met zachtgroen erin...

en natuurlijk...

( ook) koekmannetjes :0))

Fijne dag!

Simone


3 opmerkingen:

Annelein zei

Als de handjes maar bezig blijven... ;).

Coby Breitner zei

Je bent goed bezig dus.
groetjes Coby

Anoniem zei

Zo hoef je je niet te vervelen !

Gr Femke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...