vrijdag 14 oktober 2022

Herfst...(muizen)huis

Vandaag een vrije dag tussendoor...net voor mijn werkweekend ...

Als ik de foto's terugkijk van afgelopen week en vorig weekend 
en 
zo verder de afgelopen tijd...

op mijn telefoon in galerij :0))

Dan kan ik er weer van genieten :0)

Bij quiltvriendin aan tafel met onze SBS blokken en koffie met lekkers vers uit de oven ...

om weer verder te gaan en
sashings te tekenen en knippen/snijden...


Net als muis in mijn muizenhuis...daar had ik eerder al ( fimo) pannenkoeken voor (af)gebakken :0)

Ik vind het jongensmuisje schijnbaar toch het liefst geworden met zijn blauwe truitje ook...
De andere twee komen of willen niet zo op het plaatje...

Wie weet een andere keer...


Kijk eens wat een handig kadootje ik gekregen heb :0))
Letterlijk voor om mijn vinger (lol) 


Echt heel handig !
Thuis kreeg ik al te horen dat t net een kaboutermuts is ...

Lief!

En t zonnetje scheen die dag heerlijk
zodat we buiten konden lunchen :0)


Binnen weer verder met de lapjes, en de mooie nieuwe bank en quilts bekijken :0)






Een uitje met vriendin vanaf de lagere school inspireerde ook weer voor het muizenhuis :0)

Daar schrijf ik waarschijnlijk de volgende keer wel wat meer over ...


Zie ik toch een maileg konijntje bijna met een stapeltje lapjes onder de trap weggekropen ?...





 
Fijn weekend!

Simone

4 opmerkingen:

Annelies zei

Even genieten van al je foto's en ooh dat maileg konijntje !

Annelein zei

Tijd met vriendinnen en lapjes vliegt altijd voorbij. Wat een leuk speldenmuisje... ik heb hier ook een pakketje liggen... hmmm.... misschien dit weekend maar eens mee beginnen...

Je muizenhuis wordt mooi.

Floor zei

Geniet zo van de foto's van jouw muizenhuis!
Neem aan dat je het boek over het muizenhuis van Sam en Julia ook hebt ter inspiratie.
Las in de krant dat het inmiddels een miljoenenbedrijf is.
Wie weet wordt jouw muizenhuis ook nog eens zo beroemd :-)

Coby Breitner zei

Dat was dus een heerlijk dagje met je vriendin, productief en dat eten ziet er goed uit.
groetjes Coby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...