vrijdag 21 oktober 2022

Eigen klein winterquiltje :0)

 Ik wil eigenlijk ook een winters...vingerhoedquiltje...


Hoef ik maar een paar keer te denken...

En ... ik ben eraan begonnen *U*





Heerlijk veel...koekmannetjes lapjes wil ik erin !!

Uit jullie blij makende reacties weet ik dat veel plaatjes jullie ook blij maken?!?

Nu...hier dan nog wat foto's :0))

Een iets grotere versie als de kleintjes van het muizenhuis ;0)



Maileg past altijd zo leuk bij winterse lapjes :0)



En de bekers waar ik gezellig tegen aankijk
aan tafel ...zijn alweer moederdag kadootjes van jaren geleden :0))



Het Goudenboekje over 'het Koekemannetje' is nog steeds mijn favoriete sprookje :0))


zo ondeugend...
zo lief...


ook onze lieve eigen Bear...




gaat heerlijk los ...
als hij een soortgenoot ontdekt om mee te rennen en spelen in het park :0)


Groetjes,
Simone

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een gezellig mini quiltje ,heerlijk al je foto’s en maileg pixie we zijn er dol op net zo als de Emma ridgewater mokken .
Nu het herfst word / is met 20 graden buiten kunnen we nog lekker genieten van de mooie wandelingen met de honden ,de paddestoelen schieten uit de grond iedere dag wel weer nieuwe !

Fijne dagen ,Femke .

Quilting Moesje zei

Dank je Femke :0) voor jou ook fijne dagen !
Het valt mij id ook op dat er veel meer paddestoelen lijken te groeien als andere jaren...
Groetjes,
Simone

Awina zei

Oh, dat is ook mijn favoriet. Als ik mn ogen dicht doe hoor ik mn moeder nog voorlezen(55 jaar geleden ofzo🤣) en hij liep en hij liep en hij liep....😍

Quilting Moesje zei

Ik zie het voor me Awina :0) leuk om te horen...de herkenning...( ik las alleen zelf veel boekjes...)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...