dinsdag 21 november 2023

Koekmannetje

De winterse kadootjes haal ik weer
 één voor een 
 van zolder 
gezellig naar beneden :0)



en ook de rood, witte quilt tops die nog niet af zijn
komen dan weer aan de beurt :0)



De linnen paddestoelen zijn zo leuk!
en de micro pixies horen er ook helemaal bij :0)
de lapjes engel heb ik zelf eens gemaakt
en kan dit jaar het topje van
de
kleine kerstboom vasthouden :0)

De grote boom zet ik over een paar weken pas neer ;0)


 De Winter wandering quilttop krijgt er ook weer ( best veel al ;0) doorquiltsteekjes 
bij :0)
Dit was een mystery quilt van alweer 
wat jaren geleden onder 
andere van Ellies quiltplace, 
GailPan en Bobbin ( Els Feteris)

Groetjes,
Simone

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat ziet er zo gezellig uit ,kan niet de hele tekst lezen jammer genoeg !

Groetjes Femke.

Quilting Moesje zei

Ik ga even kijken...naar mn tekst...;0)

Anoniem zei

Dankjewel , nu gaat het wel goed !

Groetjes Femke.

Coby Breitner zei

Wat een voorpret he, zo'n gezellige dingen bij jou. Laat maar meer zien hoor.
Ho ho ho ik hou zo van deze maanden.
Groetjes Coby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...