donderdag 23 november 2023

Winterquilts


Old Street huizen tochtrol is dan ein-de-lijk toch helemaal opgevuld, dichtgenaaid en dus AF :0))

Lieve Bear maakt er echt een plaatje van 


Aan de winterquilt nog wat doorquiltsteekjes

dan kan de bies er ook aan en heb ik weer een AFFO :0))

De tochtrol is een patroon van Bobbin
Van Els Feteris





 De mysterie quilt van Ellies Quiltplace werd al in 2016 uitgebracht...



Ik vond dit terug via het label;
Winterwandering hier op mijn blog ;0)

Lapjes groetjes,
Simone

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Allemaal herinneringen ,ken ze ook helaas zie je nog maar weinig van deze leuke spullen om te maken .
Ooit bij atelier Bep in Hall maar die bestaat niet meer , ga nog eens kijken of Bobbin nog bestaat .
Wat een lieve foto van Bear .

Groetjes Femke.

Coby Breitner zei

Geweldig je winterquilt, ik hou van ruitjes en dots. Ja jaren geleden bracht Ellen leuke patronen uit. Ik heb ook nog al die maanden gemaakt toen. Tegenwoordig vind ik het niet zo leuk, ze is erg veranderd toen ze stoffen ging ontwerpen.
Echt quiltweer he!
Groetjes Coby

Anoniem zei

Hello
I love your whimsical house's!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...