zaterdag 2 september 2023

Kleurrijk...thema

 Kleurrijk was het thema van de tentoonstelling van het quiltersgilde...

Vorige week zaterdag toch even rondgekeken :0))

 voordat ik mijn avonddienst begon in mijn werkweekend :0)



Ook bij de ingang van de Quilttentoonstelling van het 

Quiltersgilde in Nijkerk

al vrolijke en kleurrijke lapjes vlaggetjes...





Ps... nieuwe lapjes vond ik ook her en der in de mooie stands :0) 
En dan is het natuurlijk extra leuk 
om er  bijvoorbeeld een paar nieuwe klosjes van te maken !





Felle kleuren gebruik ik bijna niet in mijn quilts

Alleen in de rode klosjes en mijn rode vingerhoedjesquilt in wording :0)

Alle tinten rood, warme, zachte, roze en ook fellere rode tinten

Bij elkaar een warm geheel voor mijzelf :0)



nu hieronder dan wat plaatjes 
van de tentoonstelling ;


deze cupcake quilt vind ik
 met het verhaal erachter
 nog liever/mooier :0))




' voor elke dag een cupcake' 

quilt :0)




Ook medebloggers, insta/ quiltvriendinnen, eigenare(n)sses
van winkel stands gesproken...

Een quilt van Lia
( zij heeft ook een blog)

 in het echt bewonderd :0))





 

Een vrolijke kerstquilt




De Stonefield quilt maar deze met een andere rand als het origineel...








Fijn weekend!

Liefs,
Simone

3 opmerkingen:

Gretchen Weaver zei


Thank you for the wonderful quilt show! The spool quilt is so pretty, love all those reds! The cupcake quilt was lovely also, there was a lot of work in that one. My overall favorite is Stonefields. I have the pattern and hope to make one sometime. Happy stitching!

Coby Breitner zei

Prachtig overzicht en wat heb je leuke lapjes gekocht.
groet Coby

Anoniem zei

Leuk om te gaan kijken ,ooit in Amersfoort in een kerk een tentoonstelling bezocht met quilts heel bijzonder .

Gr Femke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...