zondag 10 september 2023

Scrappystar stitch along :0)

 Toen ik de plaatjes van de antieke quilt voorbij zag komen en de uitdaging om met de stitch along mee te doen...



Kon ik deze echt...niet weerstaan !

Ik wil steeds al graag een antiekerig quiltje die past bij mijn witte kast...


De blokjes maak ik 3 inch ( finished) inplaats van 6 inch

en 

de zwart witte spulletjes in mijn huis :0)


terwijl ik juist ook zo van pastel tinten kleurtjes hou ;0)




Alle scraps verzamelen...lapjes overhoop gegooid...


om toch een gelijkend sfeertje van ieder blok te zien ...


Ondanks de donkere kleuren 
van de lapjes
vind ik de kinder prentjes
 uit het boek...

en
 de kleine slaap/waak (wakker) poezenbeestjes knuffeltjes...errug leuk 
en
 lief bij elkaar !




Benieuwd naar blokje 5 !


Fijne zondag nog!

Simone

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben er ook voor gevallen ,zag hem bij Anneleindesign voorbij komen .
Leuk om te zien die verschillende combinaties bij je !

Gr Femke.

Supergoof zei

Ze zijn schattig, en volgens mij passen ze ook heel mooi bij je huisjesquilt?
Fijne dag vandaag!
:o)

Quilting Moesje zei

Dank je wel ❤️ Ingrid
Fijne dag ook gewenst!

Pss...ik zal mijn huisjes quilt r is bij pakken :0)

Quilting Moesje zei

Dank je Femke :0) ....die van Annelein heb ik nog niet voorbij zien komen...ik ga s kijken :0)

Coby Breitner zei

Ik dacht heel andere kleuren dan wat we gewend zijn van jou. Maar superleuk!
Hoop dat je genoeg scrappy's hebt anders zeg je het maar. Ik heb heel wat bruine donkere enz.....
Groetjes Coby

Quilting Moesje zei

Ha Coby,
Dank je❤️
en lapjes ruilen vind ik altijd wel leuk :0)...steeds n verrassing om weer nieuwe lapjes te ontdekken die ik bv nog niet eerder gezien heb

Als jij van mij ook bepaalde ( kleur oid) scraps leuk vind?

Groetjes,
Simone

Coby Breitner zei

Hai Simone, ik geef je mijn mailadres dan kan je je adres doorgeven. Ik stuur jou gewoon wat zeg maar hoe groot ongeveer en allen donkere of wil je ook andere kleuren.
Zal wel pas as maandag worden dat ik kan versturen, ben nu in ons 2e huisje weekje vakantie.

cbreitner@hotmail.com

Ik hoef er niets voor terug hoor, gewoon leuke plaatjes op je blog ben ik al happy.

Groetjes Coby

Quilting Moesje zei

Fijne vakantie alsnog Coby !
:0)
ik stuur je een berichtje
bedankt voor je lieve woordrn ( bv over leuke plaatjes op mijn blog :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...