maandag 4 september 2023

Het ene leuks na het andere leuks :0)

 Afgelopen zaterdag zijn wij

voor het eerst naar Kerkwerve gereden,

Minder ver als dat ik eerder had gedacht !


Op facebook zag ik de uitnodiging voor de Open Dag voorbij komen...



Zo mooi ! :0))
deze antieke ( uitziende) quilt bij de ingang .






een mooie dag ! 

buiten in de tuin

en binnen in de winkel


Deze tas toch nodigd je toch uit om gelijk ergens aan te beginnen :0)



In de winkel kon je eerder deze dag nog
over de hoofden lopen ;0)



De tentoonstelling kwam nog 
als verrassing erachteraan 
voor mij :0)

Ps. het leuke en volle dagprogramma
 had ik eerder thuis nog helemaal niet gelezen *U*


Daar laat ik plaatjes over zien 

en schrijf ik het volgende bericht

vast ook wel

een verhaaltje over :0))


Simone


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke winkel zo te zien aan je foto’s ,maar voor mij 2.30 uur rijden toch een beetje te ver met een pup !
Maar zo kon ik toch meegenieten !

Gr Femke

Quilting Moesje zei

Nou dat is zeker een eind rijden Femke ...woon jij dan meer in de buurt van de Supergoofwinkel? ( is voor mij ongeveer 2 uur rijden ;0))

Anoniem zei

Nee meer in de buurt van Quiltstudio het Gooi ,ook een hele leuke winkel met super vriendelijke eigenaren John en Yvonne en medewerkers .

Gr Femke.

Karen - Quilts...etc. zei

A beautiful new quilt shop with beautiful flowers outside - it looks like a fun place to visit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...