zondag 20 augustus 2023

Herinneringen en de tijd :0)

Ieder jaar rond je verjaardag...

(morgen zou je 77 jaar zijn geworden)

dit jaar de 23e keer zonder jou te vieren...



  maak ik bijna als vanzelf... 
een schaal bowl,
 of kwarktaart ( zoals vandaag)








En een lapjesblok uit het farmerswife samplerboek...


Een vlinder zette ik bij haar graf 

en haar laatste adres

 was aan de 'Boterbloemweg'


Daar moest ik aan denken bij dit blok :0)



het voelde alsof ze 

eindelijk vrij was

...iets wat niet zo voelde

 toen ze nog leefde...


Bij het ouder worden kom ik er steeds meer achter...



Dat alles op zijn tijd gebeurd...

 daar kun je niet ( speciaal)


 je best voor doen

 of bijvoorbeeld tegen vechten...

 bijzonder 

 dankbaar 

...en ( soms) ook even stil

De steen vond ik vorige week tijdens rondje lopen met Bear...Voor het eerst een foto waar mijn moeder op staat...



Simone ❣️


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel veel sterkte met dit verlies .

Groetjes Femke.

Guusje, zei

Heel veel sterkte

Coby Breitner zei

Oehhh moeilijk he en eigenlijk nooit uit je gedachten maar soms een beetje meer juist. Ik neem aan dat je het over je moeder hebt? Mijn moeder mis ik ook al 24 jaar, veel te jong was ze.
Sterkte hugs Coby

miekequilt zei

Ach, wat was je moeder jong toen ze overleed. En jij ook. Je maakte een mooi blogbericht over haar.

Marion van de Sande zei

Wat mooi zoals je haar herdenkt!

Quilting Moesje zei

Bedankt voor jullie lieve reakties....dit jaar lijkt anders als de voorgaande 23 jaren sinds zij overleden is... Misschien omdat mijn volgende verjaardag mij op de leeftijd brengt dat zij overleden is...

Liefs,
Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...