donderdag 20 juli 2023

Turquoise, turqoois, licht blauw, babyblauw, nachtblauw

Bedankt nog voor jullie reaktie's op mijn vorige blogberichtje ! :0)




Er is nu zoveel nieuws en mooi's

 te zien hier

 bijna teveel voor een 

nieuw blogberichtje *U*...

Een paar keer per week komen we 

wel in ( de buurt van) Barcelonnette...

alleen al voor 

de dagelijkse boodschappen...


echt...ik was al een paar keer hier in mijn bloghuisje

langs geweest...

En steeds komt er wel weer 

een foto of een paar zinnen bij...

zoveel kleuren blauw :0))

daar ga ik dan maar mee beginnen ;0)


Gevels en houten luiken...


Tegenover het kerkje in Barcelonnette
Église Saint Pierre

Parochiekerk gebouwd in 1927


Alleen de klokkentoren dateerd uit de 13e eeuw.




Ook hekwerken in allerlei tinten blauw...





Hier het turqoois van de Ubay

 naast onze kampeerplek ... 

om iedere dag weer van te genieten !


het geluid van het stromende water 

dag en nacht

 hoor ik alleen nog 

als ik erbij doordenk ;0)



Waar ik nu ook wat meer ... 

vanzelf de tas met lapjes erbij pak...

Om voor of na de koffie

 wat lapjes aan elkaar te zetten :0)




met iedere dag een keertje
 ....een heerlijk
stukje

'frisse appelschijfjes-op-een-dunne taartbodem'

taart erbij :0)



Nu bewaar ik de volgende plaatjes met praatje(s) toch maar 
voor de volgende keer ;0)

Jammer hoor (o)

Vakantie groetjes 
van,

 Simone en Bear🐾

1 opmerking:

Coby Breitner zei

Wat een gezellig foto's weer. Meestal moet je even landen voor je de rust vindt om iets ter hand te nemen.
Geniet ze verder.
Groetjes Coby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...