vrijdag 7 juli 2023

Theeplantjes en lapjes


 Weet je nog het theeblad met de potjes met grond en papieren zakjes met verschillende theeplantjes zaadjes ...




Gekregen op mijn verjaardag ( in april ;0)
 :0)

Ze zijn nu echt plantjes,
Munt en citroenmelisse heb ik al eens geproefd :0)


Ook saampjes met quiltvriendinnetje en de lapjes buiten op tafel :0))



Hoe het met de boompjes is ?...
...ach 
...die zijn juist opeens moeilijk
te planten...

...hoe dat komt ?

...wist ik t maar *U*


Af en toe waag ik een poging...
de vooral groene lapjes komen dan wel
 tevoorschijn...
Ook vooral bruine boomstammetjes heb ik wel klaarliggen...

Maar...
Het worden ( hopelijk maar even)

geen lieve kleine boompjes ...

Wat wel geweldig leuk is :0))


de reportage van Anna-Jantina 
( onder andere heel bekend van Instagram)
in de nieuwste Ariadne Brocante !

Ik neem het blad ook mee op vakantie ;0)




Voor het eerst gaan we samen kamperen !
Dus ook geen 
helpende handen meer van onze jongens...
bij het opzetten van de tent...

Maar dat gaat ons vast wel lukken :0)

Ps. Ja...Bear gaat ook mee :0)

Groetjes,
Simone



5 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijne vakantie , heerlijk weer, fijn dat Bear ook mee gaat !
Genieten van je lapjes en verder vrij zijn ,succes met de tent opzetten .

Gr Femke. ( mijn vakantie is een pupje opvoeden , heerlijk )

Quilting Moesje zei

Ah Femke...veel geluk met je nieuwe kleine hondenvriendje :0))

Anoniem zei

Dankjewel ,mijn grote vriend in mei in moeten laten slapen ,heel moeilijk maar mooi leventje gehad ( 13 jr )

Gr Femke.

Gretchen Weaver zei

Enjoy camping! The magazine looks like an interesting one, happy sttching!

Coby Breitner zei

Ha Simone, gezellig weer een blogverhaaltje. Wat een leuke reportage he van Anna J. Donderdag heb ik ook de Ariadne gekocht en meegenomen naar ons cosy cot op de camping. Ook heb ik het al 2x gelezen, jahoor het blad ligt naast mij op de tafel Gewoon gezellig toch.
Andere fase van het leven he zo zonder kids op vakantie. Het is lekker maar o zo jammer. Wat dan wel is dat ze bij ons altijd allemaal mee willen op wintersport, zelfs de uitwonende.
Nou geniet van jullie vakantie, lekker lezen, een steekje zetten en ik hoop af en toe een blogbericht.
Groetjes Coby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...