vrijdag 21 juli 2023

Anna 's huisjes en poststamps topje aan de Ubay

 Vanochtend voor het ontbijt een rondje met Bear gelopen
( thuis ontbijt ik altijd eerst ;0)

 en een plastic mand met 
quilttopjes meegenomen 
naar beneden aan de Ubay :0))




Ook bij het terras vd camping komen de kleurtjes van de lapjes zo mooi uit :0))






Poststamp blokjes van 1 inch ( naadtoeslag komt daar nog bij) ik gebruik de laatste tijd een 1 inch stempel van Jeanneke.




Heerlijk verfrissend stromend water...


Ik kan naar het stromende blauwe water blijven kijken ...en luisteren :0)






Dit huisje met de roze roosjes past ook helemaal hier in de omgeving,
waar zomaar ...'kris kras/lukraak '...wat stokrozen langs de kant van de weg of bij de huizen kunnen groeien :0)





Dat is dan zomaar 
wel weer een verhaaltje...
( met plaatjes ) van vandaag :0)

Fijne dag!
Simone

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooi plekje heerlijk dat stromend water ,lekker rustgevend !

Gr Femke.

Coby Breitner zei

Nou geweldig, ik lees altijd blogjes in de heel vroege ochend omdat ik geen slaper ben. Heerlijk dat er dan alweer een blogje van jou staat. Leuke mooie foto's hoor. Inderdaad de lapjes gaan op in het geheel, prachtig!
Kijk uit naar je volgend blogje.
Geniet, groetjes Coby

Annelies zei

Mooi die combinatie van natuur en quilts.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...