maandag 3 juli 2023

Bloghuisje...

 Heel jammer vind ik het ook hoor! 

Dat ik zelfs niet eventjes 

een momentje

 hier...

in mijn bloghuisje kon komen ...

 
Zoals vorige week...toen ik blij was dat de Annabelle's eerst de hitte en daarna...
de buien regen...hadden overleefd !



alleen vandaag een daagje vrij...

na mijn werkweekend...

zomaar kwam de poststamp vierkantjes top van 1 inch one-patches tevoorschijn :0))


Eerst een aantal gestempeld uit de laatste nieuwe lapjes uit mijn voorraad :0))


En ook een rijtje kunnen vastzetten...

Even een glimp om te laten weten...dat ik jullie hier niet ben vergeten  *U*


Liefs,

Simone


...zie net dat het zelfs al...een maand

...oeps ...geleden is...

2 opmerkingen:

Guusje, zei

Geeft niets. Ik wil het bloggen ook weer oppakken dat gaat ook zeker binnenkort gebeuren, ja echt maar ik moet eerst niet quilt gerelateerde dingen maken en doen en dan...... je blokjes zijn erg leuk. Dat wordt straks weer een mooie lap

Anoniem zei

De tijd gaat snel ,en dat ben je zo een maand verder !
Dacht misschien ben je op vakantie , je schiet al lekker op met je mini quilt leuk al die verschillende stofjes !

Gr Femke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...