vrijdag 11 november 2022

Inspiratie buitenshuis :0)

 De eerste wandeling met Bear van de dag...

nu eens door de wijk inplaats van los in het grote park...

Daarom ook een groter 'rondje'


 Nu mijn aandacht eens vooral op de boomschors...
Of te wel ...de verschillende boomstammen...

Inspiratie voor de boompjes quiltblokjes ;0)

Waarbij nu eigenlijk juist de rode bessen  opvielen ....



Of de grappige witte...waar net een rode binnenkant ...'uitpiept' ...

En Bear :0))

Lijkt ook verbaasd ( lol) over de manier van wandelen ...




Hoewel ik heus wel vaker foto's maak onderweg ...


En ???



Nou...
Dit zijn drie nieuwe boompjes waar ik blij van werd...

Maar waar ik t blauw vandaan heb?

Wie weet omdat ik geen blauwe lucht zag ...


Zo maak ik steeds andere keuzes op verschillende dagen...

of  verschillende

tijdstippen van de dag...

En weet ik dus weer niet hoe ze straks een geheel zullen gaan worden...


De eerste zachtgroene vind ik zeg maar op een andere manier leuk en lief...

als de nieuwste drie blauwtjes...

ik ga er dus maar gewoon zo mee verder ;0)


Met de lapjes uit de kast of scraplapjes manden etc

Fijn ( mijn werk...) weekend!

Simone

4 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Heerlijk zo'n eerste wandeling op de dag. Hi hi alleen met Lotje wil het nog niet zo lukken. Mag en kan nog niet zolang wandelen. Behalve als er andere hondjes in de buurt zijn dan gaat ze als een speer.
Ik heb zo s morgens vroeg al heel wat mooie luchten gezien.
Tja jouw boompjes zijn om verliefd op te worden. Misschien moet ik ze ook eens afmaken??? Bij mij zijn ze vnl bruin met groen allen in flanel, beetje kersterig.
Fijn weekend, groetjes Coby

Anoniem zei

Dat lieve koppie van Bear , was een fijne wandeling voor jullie beiden .
Hoe gaat het met de Bear quilt !?

Gr Femke.

Annelein zei

Leuke stofjes...en wandelen met dit prachtige herfstweer is een kadootje...

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Wat een schattige boompjes. Mooie besjes, er is zoveel inspiratie in de natuur!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...