donderdag 29 september 2022

Sylvia's bridal sampler quilt blokken

 Nu komt er regelmatig een blokje bij :0)


Dit blok New Mexico was wel een werkje verdeeld over een paar dagen ...
Maar ik ben gek op nine-patch blokjes !

dus niet erg om als er een mogelijkheid was
steeds even mee verder te gaan 



De blokjes bij elkaar als geheel wil ik nu wel weer graag op een '
'design wall'

maar het trapgat op zolder is te smal...
en daaronder geen hout om een laken vast te kunnen 
'prikken'




nu even een klein gedeelte alvast ...



toch even DH lief aankijken om een brede lat 
en ik op zoek naar een groot laken ...


vanochtend viel het echt op dat er weer een zonnetje scheen....
en ik was
toch vroeg op na mijn late dienst 
( dat lukt me niet altijd ;o)


maar hier was het inmiddels
 toch tijd 
om naar buiten te gaan...

Bear vond ik er zo lief uitzien dat ik vanzelf foto's moest maken ...


dan ook maar van ons saampjes :o)


...
mag ik nu ein-de-lijk 
naar buiten 
?


een veel plaatjes blogje...



zomaar ... dit keer...




Groetjes 
Simone🖤

4 opmerkingen:

Floor zei

Leuk, een duidelijke foto waar jezelf op staat!
Je Sylvia blokjes zijn prachtig.
Zeker handig als je alles op een wand kunt hangen, maar daar moet je maar net een grote plek voor hebben.
Heb zelf in mijn quiltkamer een groot stuk zacht boord met daarover heen een fleece gemaakt.
Daar blijven de blokken goed op "plakken".

Coby Breitner zei

Nou Simone ik vind het toch zo leuk te zien wie er achter dit blog zit. Volgens mij heb ik je nog nooit ontmoet in een quiltwinkel ofzo? Vroeg op ben ik altijd maar over een weekje zal ik ook meteen naar buiten moeten, we krijgen een klein viervoetertje ruwharig teckeltje, alleen nog steeds geen naam.
Wat wordt je quilt mooi zeg. Ik zeg het zo vaak tegen je jouw kleurencombi's zijn zo goed. Toen ik het 1e deel van Jennifer Chiaverini las waar deze quilt van is, had ik ook zoiets in gedachten.
Fijne dag groetjes Coby

Annelein zei

Wat wordt het een prachtige quilt. Mooie stofcombi's gebruik jij... dat is genieten.

Guusje, zei

Wat een mooie foto's en je SBS geweldig mooi. Een desingwal vind ik helemaal geweldig. Ik zetten de blokken van mijn SBS meteen aan elkaar zo heb ik overzicht want hier heb ik helaas geen ruimte voor een desingwal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...