vrijdag 23 september 2022

Sylvia's Bridal Sampler

 Blijft leuk en verrassend en echt

bij onze hobby horen...

Ook het voordeel

  zeg maar gerust een goed excuus   

om met ( veel... *U*) verschillende werkjes

UfOOS...

 bezig te zijn...



Niet echt kunnen plannen...

al doen we dat af en toe wel...

maar gewoon laten gebeuren...

Zo was ik juist met een Dear Jane blokje bezig en quiltvriendin met een sbs blok...

Het Dear Jane blok staat in het patroon anders getekend als in de originele quilt Jane Stickle ...

En best een groot verschil...


Dit Dear Jane blokje

lijkt wel op het 'echte' blokje en is inmiddels af...

Degene die we aan gaan passen laat ik later nog wel eens zien hier ...

Maar na onze gezellige quiltmiddag tekende ik toch ook 

een pine apple-blok van de SBS op het 'luierinlegvelletje'...


En na mijn dagdienst en de dag erop voor mijn avonddienst...maakte ik het blok af...


en een tweede blok was ook snel getekend op freezer papier :0)


Zo zijn er zomaar weer twee

lieve...sbs blokjes bijgekomen :0))

Zonder moeite en zonder moeten ;0)


Groetjes,

Simone

3 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Wat een leuke combinaties weer, jij bent echt zo goed met kleuren ik blijf het herhalen. Zachte kleurtjes maar toch ook weer niet te zoetsappig, echt heel mooi!
Groetjes Coby

Quilting Moesje zei

Leuk om te lezen van je Coby :0)) Ben zelf ook benieuwd hoe straks alles een geheel vormt :0)
Fijn weekend!
Groetjes,
Simone

Floor zei

Altijd weer leuk om met iets ouds verder te gaan, dan heb je er weer extra zin in.
Prachtige blokjes zijn het geworden met die mooie stofjes.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...