dinsdag 13 september 2022

Muizen uit hun zomerslaap?

 Onlangs werd mij gevraagd of de muizen al wakker geworden uit hun zomerslaap...
Zomerslaap ?? ...


Nooit geweten...maarre t lijkt er wel op....

Een en al bedrijvigheid hoorde ik al wat op zolder...


Nu had ik ook gelijk zin om een ieni-minie vingerhoedjesquiltje...af te maken

 :0))

Het kleine vingerhoedje was voor mij ook al een grote...verrassing!

Daar vertel ik later vast wat meer over...


Het rode stoeltje en de donkerbruine

 tafel krijgen een lichte make-over...


Vind je mij zo geduldig met ( kleine) lapjes??

Nu ...met schuren...en nog eens schuren...
Pfff...en nog meer...

Ben ik toch eh...
Echt niet zo geduldig hoor *U*

En t schilderen kan ik meer...kliederen noemen
:0))))

Groetjes,
Simone 

5 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Wat ontzettend leuk toch zo'n muizenhuis. Ben blij dat ze wakker zijn, gaan we die avonturen ook weer mee beleven, toch? Opeens zie ik ook vaak in boekenwinkels dozen van een bepaald merk waarmee je een soort kleine kamertjes maakt. Moet ik altijd aan jouw muizenhuis denken.
Fijne dag, groetjes Coby

Quilting Moesje zei

Leuk dat je meegeniet Coby :0))!

Annelein zei

Dat quiltje, geen idee hoe je dit voor elkaar hebt gekregen, maar het is prachtig.

Anoniem zei

Wat een gepriegel ,knap wat het je is gelukt je blijft ernaar kijken iedere keer zie je weer wat nieuws!

Gr Femke.

Floor zei

Heerlijk om weer wat van de schattige muisjes te zien.
Natuurlijk hielden ze geen zomerslaap, muisjes zijn altijd actief.
Ze zijn vast blij met hun nieuw geschilderde kast.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...