*dag 13
Ik zet de dag vanaf nu
maar eens bovenaan ;
Dan heb ik het over de challenge ( plannetje van mijzelf ;0)
om hier iedere dag iets te plaatsen !?!
Nou dit is inmiddels toch aardig
gelukt tot vandaag :0)
![]() |
| In de avond koelt het wat af, fijn om een wandelingetje in de omgeving van de camping @FermeHayDay te maken :0)) |
Beter als 3 maanden ertussen denk ik *U*
Reageren op blogs en ook meerdere foto's hier plaatsen lukte vandaag steeds niet...
Uiteindelijk bleef deze ene foto wel staan na meerdere keren opnieuw uploaden...
Wie weet morgen wat meer ...
Fijne avond nog!
Simone

3 opmerkingen:
Mooie foto !
Groetjes Femke.
Ontvang binnen 12 uur een renteloze lening. Ik ben een eerlijk persoon en kan u helpen met financiële zaken zoals persoonlijke leningen, hypotheken, consumentenleningen en schuldconsolidatie. Ik bied peer-to-peer leningen aan voor mensen met financiële problemen. Ons doel is om onze leners binnen 12 uur tevreden te stellen, zonder voorafgaande kosten. Neem contact met mij op voor meer informatie: monique26van@gmail.com
Hello I was searching for a loan to sort out my bills & debts, then I saw comments about Blank ATM Credit Cards that can be hacked to withdraw money from any ATM machines around you I doubted this but decided to give it a try by contacting :jm0525180@gmail.com they responded with their guidelines on how the card works. I was assured that the card can withdraw €20,000 instant per day & was credited with €590,000 CARD so i requested for one & paid the delivery fee to obtain the card, after 48hours, i was shock to see the UPS agent in my resident with a parcel card i signed and went back inside and confirmed the card works after the agent left. This is no doubt because I have the card & have made use of the card. pay my kids student loan, clear my car loan and many good things i dream off in life each day i pray to God, for this Blessings meeting @Rick, These hackers are GERMANY, NORWAY, USA, based hackers set out to help people with financial freedom!! Contact @Mr Rick for help support yourself and family bills, make your request, I don’t know why I am posting this here, I just felt this might help those of us in need of financial stability. Email Him Via:jm0525180@gmail.com also WhatsApp via +1 (936) 366-4717. get yours today, I am Ms Olivie Patrick. From Germany. 49 years Old, career and nice.
Een reactie posten