maandag 11 april 2022

Huisje in het bos :0)

 Welterusten...vanuit ons huisje in het bos🌳. 

Blauwe lapjes voor mijn sylvia bridal sampler en de rode nu eens niet van mij 

Heerlijk... zonnetje buiten aan de tuintafel...



Zoveel verschillende vogels horen fluiten, 

Mmm... de geur van dennen 

was ook voor ons allebei al een tijd geleden...




Morgen nog meer zon volgens de weersberichten :0)

Groetjes,

Simone


#quiltersoninstagram 

#huisjeinhetbos 

#sylviabridalsamplerquilt 

#sbsquiltvansupergoof😍 

#blauwelapjes 

#rodelapjes

#jenniferchiaverini 

#friendship

#vakantiehuisje 

#samplerquilt

https://www.instagram.com/p/CcOafUQqfSd/?igshid=MDJmNzVkMjY=

6 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Ohh wat een heerlijke foto's en wat een mazzel dat het deze week zo lekker weer gaat worden. Zag je foto op insta en dacht waar zouden ze nu zijn? Wij hebben nl een 2e huisje wat altijd in het bos stond. Maar omdat wij daar weg moesten zijn we verhuisd naar Aalten. Van die idyllische plaatjes heb ik dus ook. Quilt ze he meiden!
groetjes Coby

Supergoof zei

heerlijk zo'n huisje!
Heerlijk zo'n quiltboshuisje!!
Veel plezier!
:o)

Quilting Moesje zei

Wat een verrassing nu om van jou te lezen bij het wakker worden Coby :0))
Wij zijn in Beekbergen ;0)
Het bijzondere is dat het eigenlijk het idee van een andere ( vriendin is) Wij waren zo enthousiast dat we de mogelijkheid niet we wilden laten schieten . ( onverwachts heb ik zomaar twee weken vakantie ipv eentje)
Groetjes terug,
Simone

Quilting Moesje zei

Ha Ingrid,
Wat gezellig dat je ons in het (blog :0) huisje hier gevonden hebt:0))
Ik bof zo...ook dat ik einde van de week ook nog ... met mijn lieve DH,kinders en Bear naar ander huisje ga *U* enne ( pssst)...bij jou (supergoofwinkel) in de buurt,
Groetjes,
Simone

Anoniem zei

Heb nog geen foto’s gezien van jullie huisje ,ben benieuwd .
Heerlijk dat Bear ook op vakantie mee gaat ,zonder hond op vakantie is zo ongezellig .
Het is lastig om een vakantie huisje te vinden waar hondjes mee mogen ,en een park vind ik vaak zo druk en vol !

Gr Femke.

Floor zei

Niets zo heerlijk als slapen en quilten in een huisje in het bos!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...