woensdag 20 april 2022

En ik ben ook nog jarig geweest :0)

De laatste dag van ons driedaagse quilt uitje was ook mijn verjaardag!

Bij het ontbijt werd ik verrast met een vrolijk ingepakt kado :0))


Met een charmpack van Bunny Hill :0))
Wat een mooie serie blauwe lapjes !!




 
Op de terugweg naar huis
Langs Nunspeet gereden en natuurlijk moesten we dan ook langs bij Stichers Inn :0))




En tijdens het paasweekend uitje met DH, middelste DS en vriendin en jongste Ds en Bear...
Verbleven wij in de buurt van Kampen :0))

Nu kon ik weer eens van dichtbij een stukje van de Sylvia Bridal Sampler quilt van Supergoof  bewonderen !!


De reden waaom ik zo graag mijn eigen sbs wil maken

 ( en al 5 jaar daar minder of meer mee bezig ben :0))

De winkel is nog ruimer geworden nu het workshop gedeelte erbij gekomen is :0) 


Blijft een feestje om rond te kijken :0)) !!

Bear in het huisje in zijn eigen mand...


 als kadootjes
 ingepakte lapjes :0))
uitgekozen van mijn verjaardagsgeld...

Lapjes voor de Sylvia Bridsquilt en voor de Dear Jane...

Maar ook voor de rode en blauwe vingerhoedjesquilts...

Dit berichtje heb ik al eerder geschreven...maar nog niet kunnen plaatsen...
Wie weet komen er nog wel meer plastjes en verhaaltjes bij...

Maar nu ben ik inmiddels alweer thuis ...

Heerlijk in het zonnetje in mijn eigen achtertuin :0))


Die zomaar veel  groener is geworden ! 
En ook de voorjaarsbloemen ... 
madeliefjes... 
die ik voor het eerst heb uitgekozen
Voor op de tuintafel
 staan mooi in bloei :0)

Mijn plekje in de keuken eerder vandaag ook weer gevonden...
Waar lapjes uit mijn charmpack en zoeken in mijnscraps naar bruine lapjes
En achtergrondjes...
voor aan de 1 inch hexagonnen...

Zo lijken het net 
toffees :0))




Fijne middag en avond nog !

Liefs,
Simone






5 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Wat een heerlijke dagen heb jij achter de rug zeg. Fijn zoveel plaatjes voor ons lekker meegenieten. En dan is het ook weer fijn genieten in je eigen tuin. Hi hi over de kopjes hebben we het al gehad.

frameless mind zei

Dag Simone,
Twee schitterende quiltwinkels op zo korte tijd bezoeken. Dat moet deugd gedaan hebben aan je "quilt"hartje!!
Mooie lapjes voor mooie nieuwe quiltblokjes!!
Groetjes,
Liliane

Floor zei

Beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Heerlijk naar quiltwinkels geweest en mooie lapjes uitgezocht.
Voor een quilter altijd het ultieme kado :-)

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd ,op naar weer een creatief jaar .

Gr Femke.

Quilting Moesje zei

Dank je wel nog :o)) Coby, Liliane, Floor en Femke !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...