vrijdag 23 juli 2021

Om de molen

 Vandaag nog geen zonnetje gezien ...


Maar nu vallen juist de verschillende kleurtjes van de bloemen 

en ook het kroos in de sloot mooi op!

Ook zie ik voor het eerst zulke lieve kleine ver-geet-me-nietjes


Zo ook de dotterbloemen en de waterlelies in de sloot naast het huis :0))



De rode vingerhoedjes deze keer ook weer op de foto aan een wiek:0)

Jaaren geleden toen het toppie nog klein was hing ze ook al eens aan een wiek van deze molen...

ook lag ze op de putdeksel...

Als je wilt kun je op de label:

Vingerhoedjesquilt of op 'verhaaltjes bij de molen' klikken om ze (nog eens) te bekijken...



Het is toch wel frisjes...
 dan maar eens binnen lekker
aan de koffie :0)


En nog de twee laatste ster blokjes voor de rand van 'Stiched by me' 
(dit is een patroon van Lynnette Anderson)
in elkaar zetten...

Groetjes
Simone

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Twee blogjes ,dat is leuk.!
Stiekem vind ik dit heerlijk weer , lekker ademhalen in de frisse lucht ( astma ) .
Leuk dat je de vingerhoedjes weer laat zien .

Gr Femke.

Quilting Moesje zei

Dank je Femke,
Soms gaat een blogje schrijven als vanzelf...andere keer kan
het weken duren. In deze omgeving is zoveel inspiratie ...en rust
Dan gaat als vanzelf ;0)

Hopelijk dan weer tot gauw.
Liefs
Simone

Conny's-blog zei

Prachtig je vingerhoedjesquilt en zeker de locatie ook, geweldig.................liefs.Conny

Quilting Moesje zei

Dank je Conny :0)
Wij genieten hier ook heerlijk van de ruimte en rust (ook om dingen te zien die anders niet opvallen):0))

Marja Rijnsburger zei

Je hoeft niet ver weg te zijn om het vakantie gevoel te hebben.
Het is natuurlijk ook wel een prachtige plek waar jullie zijn. Maar ik ben natuurlijk wel een beetje bevooroordeeld 😉
Goed dat je het hardlopen weer hebt opgepakt. Ikzelf ben op mijn 60e! toch ook maar wéér begonnen. Gewoon rustig aan, wandelen...hardlopen.....wandelen. En doe het 2 jaar later nog steeds zo, gewoon lekker buiten zijn. Wereldkampioen wordt ik toch niet meer 😂. Gisteren wandelde ik nog langs "jullie" draaiende molen. Het is een prachtig plaatje. Geniet ervan.
Wat is je vingerhoed quilt al groot, en mooie foto's ervan zo rond de molen.
Fijne zondag.
Groetjes Marja

Quilting Moesje zei

Dank je Marja :0)
Bedankt voor de extra motivatie...dan kan het met mijn 51 e ook ...
Ik ben blij na ruim 5 jaar...weer begonnen te zijn...hier is dat heel uitnodigend id
Wie weet zien we elkaar nog.
Groetjes
Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...