woensdag 14 juli 2021

Ukkepuk Supergoofmandjes :0))

 

Een paar foto's vanavond gemaakt...


Mijn eerste vakantiedagen vliegen verder nog voorbij zonder steekjes en lapjes ...

 Nu laat ik dan toch deze inie-minie mandjes maar eens zien...

 van @supergoof.quilts 😍 (patroontje kun je vinden op haar blog )...

heb ik zomaar eens tussendoor gemaakt...toen er wel tijd voor lapjes was...

maar ik zin had in iets ...eh nieuws 

 Rechts boven op de collage zie je de paternoplaat van mijn eerdere

 ('eigen' grotere mandjes) de schuurpapiervormpjes zijn dus inie-minie...

oftewel ... ukkepuk mandjes:0))





#quiltersoninstagram 

#geenlapjessteekjestijd

#schuuropruimen

#schoonmaken 

#supergoofquilts 

#supergoofblog

#tochlapjesgroetjes 

Groetjes 

Simone


2 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Zo knap die ukkepukkies. Zelf kan ik niet zo goed patchen met mijn handen, appliceren of hexagonnen gaat wel. Ze zijn mooi weer in jouw echte moesjes kleuren.

Anoniem zei

Die zijn klein ,heerlijk zo’n vakantie project !

Gr Femke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...