donderdag 22 juli 2021

Vakantie groetjes :0))

 

Een berichtje wat even op zich heeft laten wachten...


De hexagonnen voor de quilt voor Bear zijn meegekomen...




En ook de grote rode Vingerhoedjeslap


is mee
 Met de trommel vol uitgeknipte  vingerhoedjeslapjes...


Niet eens zo ver van huis

Toch echt vakantie(gevoel)

Het water hier zo rustig, 

weidse vergezichten, 

Het zonnetje ...

Vandaag zelfs weer de stoute schoenen aangetrokken :0))

Mijn al jaren oude hardloopschoenen en oortjes voor mijn mobiel met (op)nieuw te beginnen met Evy app...

Liefs, 

Simone


-PS. 

Het idee dat het ...ook al is het maar een klein beetje...helpt

 om het hier te vertellen...dat ik de moeilijkste stap weer heb genomen...Dat is met hardloopkleding en schoenen aan naar buiten stappen ...(o)

(Echt...)

Verder is het juist zo heerlijk !!

En...nee ik ben niet te oud nu,

 of te dik...of...te lui ...hihi

Als je graag wil...


6 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Respect, ik heb nooit kunnen hardlopen. Je hebt nl mensen die het gewoon goed kunnen en ik dus niet, ik loop zeg maar niet zo soepel. Komt ook door mijn knie hoor sinds mijn 30e 5x geopereerd. Maar ik zou het zo graag willen omdat je het op elk moment van de dag kan doen. Ben vorig jaar weer begonnen met Jazzdans dat bevalt me ook. Maar wellicht is jouw app een idee......
Succes!

Anoniem zei

Nou hardlopen is niet mijn ding ,heerlijk als je weer de moed hebt om te beginnen ,wil Bear niet gezellig meerennen ?
Zijn quilt vordert goed ,hij zal er heerlijk op kunnen slapen .
Ik loop 5 keer per dag een uur met mijn Jack Russell ,dus we komen niks te kort aan gezonde buitenlucht .

Gr Femke.

Quilting Moesje zei

Oeps...als je last hebt van je knie(en) dan is hardlopen denk ik geen goed idee inderdaad.
Mij gaat het niet eens om het hardlopen zelf...meer een knop die dan weer om is om gezond bezig te zijn :0) (dan hoef ik bv geen koekjes of chips...
Ik heb gelukkig nog geen last van mijn knieen(gehad)
Ik wandel met Bear ook vaak meer als een uur achter elkaar al sinds ik hem heb.
Rondje (hard)lopen is korter maar even gevoel v bewuste inspanning en ontspanning
Jazzdans klinkt ook als fijne inspanning (en denk gezellig in een groepje)
Dank je voor je reactie ook:0))

Quilting Moesje zei

Hihi...goed geraden Femke
Toen ik hier op mijn vakantieadres voor t eerst het hek vd tuin uitliep kwam Bear achter mij aangerend (terwijl bewust afgesloten met hek ed) en bleef netjes naast me lopen los.
Maar ik neem hem hier niet mee ivm veel hazen ed in de polder waar hij ook achteraan wil rennen...dus aangelijnd mee zowiezo en niet te lang...Hier kan hij rondjes om de molen en het huis rennen ;0)
Thuis zal het zeker wel kunnen dat Bear mee gaat.
Groetjes
Simone

Conny's-blog zei

Knap hoor hard lopen, dat heb ik nooit gekund hoor.
Je bent in mooie omgeving op vakantie zeg, heerlijk effe rust.
Mooie en heerlijke quilts om aan te werken in de vakantie.
Succes ermee, wij zien je resultaten wel hoor...............liefs.Conny

Quilting Moesje zei

Dank je Conny :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...