vrijdag 20 augustus 2021

Stiched by me Quilt

 

Nog een paar stelen, bloemen en yoyo bloemenhartjes...

Dan is deze quilt zo goed als af :0))


Vanmiddag was er een heerlijk
 zonnetje...waar ik zomaar weer eens in kon gaan zitten....

Na de twee weken vakantie bij de molen...vloog de tijd bij het weer gaan werken en alle huishoudelijke en andere bezigheden...

Nu toch de sterrenrand van het patroon Stiched by me van Lynette Anderson design

erom gekregen...


Ps...

in de stoel ligt de boompjes quilt van Anna Jantina ...nog steeds...niet alleen in de winter of tijdens de kerstdagen...

De boompjes zijn altijd LEUK :0))


Maar ...ik vertelde over de sterrenrand ...(o)

Volgens de beschrijving kun je de randen passend maken door er een reepje van 1 inch breed tussen te stikken...
Dat klopt inderdaad voor de onder en bovenkant...

Maar de zijkanten bleven maar 'trekken' ...
Ondanks nameten ...en weer meten ...en...

Nu geen tussenstukje maar een extra sterblokje ...
Inplaats van 10 zijn het nu 11 sterren!


Nu klopt het wel :0))

Fijn om weer even een blogje te kunnen plaatsten...
Hopelijk lukt de volgende weer wat sneller...

Nu bijna een maand geleden ??! 


Groetjes
Simone !

Ps, 
hoe het gaat met (hard)lopen(met evy)?
Nou...gisterenochtend lukte dat zomaar weer...en samen met Bear :0)






8 opmerkingen:

Anoniem zei

En vond Bear het gezellig om mee te rennen ,wie was vermoeider ?

Gr Femke.

Quilting Moesje zei

Haha...Femke...dat heb je goed gedacht...
T is 'maar'...24 min...waarvan 3 keer 3 min een keer twee min en 1 min hardlopen...afgewisseld met gewoon wandelen...Na die 24 minuten leek het echt of Bear ...'het voor gezien' wilde houden...T stuk vanaf het park loop ik gewoon terug naar huis (de 24 min gaan pas bij het park ook in) en Bear ging stil staan...ik zei, we gaan gewoon wandelen ...niet rennen...toen liep hij wel weer mee...tong uit zijn bek id...en ik met een (nog lang) rood gezicht ...:0))pfff
Maar toch is t juist fijn !!

Bedankt voor je reactie :0))

Coby Breitner zei

He heerlijk weer zo'n gezellig blog van je, miste je al maar dacht die neemt heel lang vakantie.
Prachtig geworden!
Fijne zaterdag

Floor zei

Soms moet je dingen aanpassen aan een patroon. Omdat het niet helemaal klopt, of dat je zelf iets niet helemaal juist hebt gedaan.
Maakt niet uit, er is altijd een oplossing. Die heb je gelukkig gevonden. De boompjes quilt is zo leuk, straks lekker afmaken als het winter wordt.

Quilting Moesje zei

Dank je Coby,
Maarre... bij lang(er) vakantie kwamen er waarschijnlijk juist meer blogjes...;0)
Vakantietijd is drukte (openstaande diensten) in de zorg...en dan ook meer ermee bezig thuis...
Blogjes komen als...vanzelf

Fijn om te weten dat je dan meegeniet :0)) !
Fijn weekend nog gewenst !

(Ps, ik heb dagdiensten dit weekend)

Quilting Moesje zei

Ha Floor,
De boompjesquilt is gelukkig al tijdje af...is zelfs ook al paar keer gewassen...maar staat zo gezellig dat ik het t hele jaar door heb laten liggen
(Bedoelde ik ook in mijn verhaaltje ;0)

Nu de stiched by me nog afmaken...dat is echt een wandquiltje...
Groetjes,
Simone

Ineke zei

Zo mooi, jou boompjesquilt. En wat fijn dat alle sterretjes nu goed passen aan je quilt. Knap hoor dat je zo kan rennen, dat zou mij dus nooit lukken.
Fijne zondag🦋🤗♥️

Quilting Moesje zei

Dank je Ineke,
De boompjes vind ik ook zo leuk ! Ik zou er nog wel een willen maken ...
Fijne zondag ook voor jou !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...