woensdag 7 oktober 2020

Friendshipstree Winterquilt



Echt gezellig thuis
herfst... lapjes ... weer



De laatste blokjes zitten nu ook aan 'de top'


De Maileg kaboutertjes passen bij deze quilt ook al
zo helemaal ... leuk :0))



Leek de friendshipstree een wandquilt
bij quilt it & dotty in de winkel ...

Nu lijkt hij toch n stuk groter...

Om lekker onder te kruipen straks als
hij is gedubbeld en de doorgequilt...
(Dat zou ik dan voor het eerst doen bij een zelfgemaakte quilt (o)

Afgelopen zaterdag nog in de winkel bij Dorry
vulling en achterkantstof gekocht :0))
Nu kan ik hem echt afmaken !

De maten opmeten en de lapjes bekijken :0))

De originele quilt met rode border rand
 ligt onder mijn top in wording...
Zelf had ik eerder al een rode ruit lap
van French General besteld :0)



Nu thuis de volgende witte randjes er eerst aan zetten...

Fijne dag nog
allemaal !

Groetjes
Simone

 

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Echt een winter / herfst quilt ,heerlijke kleuren je krijgt zijn om eronder te kruipen.

Gr Femke.

Quilting Moesje zei

Ja zeker Femke :0))

jolanda zei

Hij is leuk hè? Ik heb vorig jaar het middenstuk in zachte kleurtjes gemaakt en 2 kransen van de zijblokken. De rest moet ik allemaal nog 😅

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...