dinsdag 20 oktober 2020

Kabouter Maileg

 De laatste weken gaat het bijna vanzelf...

Ufo's (unfinished objects) weer oppakken uit hun opbergmand....



Drie jaar geleden *het patroon op de beurs gekocht
*zie ook onder label: maileg
rechts op dit blog 


Eerst leek de kabouter een hij...
met een verknipt shirt van DH

Maar gisteren aan een jurk 
volgens het patroon
begonnen...
(waar ook een broekpak versie
bij staat)
Zomaar op de naaimachine...


ze wacht geduldig 
en krijgt af en toe iets over haar 
hoofd  gepast...

Zo begin ik het patroon...drie jaar geleden.
Wat groot! en ook wat een (vul) werk...maar vooral erg leuk om te doen :0))

Nu hoefde 'zij' dus alleen nog een oor 
(die lag nog los tussen lapjes...)
En kleding ...



Zo gezellig aan tafel
*U*


Je ziet niet vaak lintjes, bandjes, belletjes
bij mij...
en ook geen 
(heel grote
ongêneerde)  
pop 
aan tafel ;0)

Groetjes
Simone


3 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Echt superleuk.

Anoniem zei

Die is goed gelukt ,daar kun je trots op zijn, niet van een echte te onderscheiden .
Ooit een “ echtpaar “ voor een leuk prijsje op de kop getikt ,met de kerstdagen zitten ze gezellig op een Hindeloopen stoeltje in mijn woonkamer daarna mogen ze op de “ quiltkamer “ bivakkeren.
Ik ben er dol op ,net als zoveel quilters.


Groetjes Femke.

Anoniem zei

Dank je Coby en Femke
Ik ben ook blij met mijn kleine...echte pixy 's
(Toen gekocht bij atelier Bep)
Groetjes
Simone
Quilting moesje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...