zaterdag 31 oktober 2020

Supergoofwinkel

Bijna twee uur rijden was het gisteren.

maar zodra je in een andere omgeving komt...geeft dat helemaal niet :0))

Kampen aan de IJssel 

Daar is de 

onlangs geopende 

quiltwinkel van Ingrid :0))


@Supergoofquilts
bekend van haar 
blog Supergoofquilts.


Helemaal niet vreemd...
ook net alsof ik nu letterlijk
 bij Ingrid in 'haar bloghuisje' kon binnenlopen :0))

Overal haar zo mooie quilts...
Aan de muur, stapeltjes opgevouwen,
 over een mooie kist
 de Vingerhoedjesquilt



Erachter zie je de quilt 
'het muizenhuis' 
die Ingrid zelf ontworpen heeft en uitgebracht als maandelijkse BOM


De vingerhoedjesquilt ...
 waar ik ongeveer in 2012 zo mee bofte... toen ik bij haar give-away de (overige) rode Vingerhoedjes met lapjes won...

Waar mijn eigen rode Vingerhoedjestop mee begonnen is...

Mijn steeds groter wordende quilttopje is al meegeweest op vakantie... naar verschillende landen...Deze foto is genomen eens in de herfst in Duitsland (wijngaard) :0))

Hier al een heel stuk groter...een foto genomen...met het harten lappen popje (patroontje v Atelier Bep) voor Valentijnsdag ❤


Ik vind het zo leuk dat er met de jaren nog nieuwe lapjes aan kunnen komen...

Ik heb er inmiddels meer dan 5000 aan gezellig elkaar...

Gelukkig dat het er meer als 6000 gaan worden om dezelfde maat als Supergoof een tweepersoons beddensprei 
te hebben...


Zoals ik wel eerder schreef...
scrapzakjes zijn net 'schat-zoekzakjes' :0))


En schatten all over the place :0))))
genoeg :0))

Ik kan niet lang genoeg genieten van de quilts en lapjes blokken...
En het herkenbare van de manier
om een quilt te willen vormen waar je blij mee bent :0))

De Sylvia Bridalquilt van Ingrid...daar werd ik verliefd op toen ik hem jaren geleden al in het echt zag...tijdens de 'show and tell' bij de algemene ledenvergadering van het Quiltersgilde 💙


Weer helemaal geinspireerd om mijn eigen SBS  thuis  weer op te pakken :0)))


Dit keer is het weer eens een lang blogverhaaltje geworden !

Fijn weekend !
Simone


13 opmerkingen:

Floor zei

Wat gezellig dat je naar de mooie winkel van Ingrid bent geweest. Ze heeft ook prachtige stofjes en andere hebbedingetjes. Je zult vast gepakt en gezakt naar huis zijn gegaan :-)
Weet niet hoe het komt, maar je foto's van dit blogverhaaltje zijn wel heel erg klein uitgevallen.

Quilting Moesje zei

Ha Floor
Ik ga er naar kijken...de foto's heb ik op 'groot' gezet maar schijnbaar wat misgegaan...?..
Groetjes
Simone

jolanda zei

Het lijkt me echt een geweldige winkel dus daar gaan mijn vriendin en ik zéker eens een kijkje nemen... misschien moet ik maar vast gaan sparen want ook die Maileg poppetjes zijn natuurlijk geweldig!
Jij vindt haar SBS dus ook zo mooi? Ik was er ook weg van toen ik hem zag op een show and tell. Toevallig heb ik een aantal weken geleden het boek gekocht en inmiddels zijn er 3 blokjes klaar want ik móest er natuurlijk vast mee beginnen. Nu ligt het weer stil want er zijn nog zoveel dingen die gedaan moeten worden!

Quilting Moesje zei

Herkenbaar Jolanda :0))
Ik heb een paar quilts af...nu is de sbs toch graag weer aan de beurt...tussen alle andere werkjes door...
Groetjes
Simone

frameless mind zei

Dat was vast een héél leuk bezoekje daar bij Ingrid!!
Het ziet er super gezellig uit met al die mooie quilts en stofjes.
Veel plezier met je aankopen!
Groetjes,
Liliane

Quilting Moesje zei

Dank je Liliane
Het was was zeker heel leuk! En in sommige lapjes heb ik al geknipt😉😊

Merian zei

Dat was heerlijk daar bij Goof.
Hij staat op nr 1 op er naar toe tegaan.
Wie weet.....

groetjes merian

Quilting Moesje zei

Ha Merian,
Zo leuk!! Hopelijk kun je er snel heen :0))

miekequilt zei

Leuk om te lezen hoe het in de winkel was. En gelukkig waren er stofjes genoeg zodat je lekker kon neuzen én kopen!

Quilting Moesje zei

Ha Mieke
Dank je, ik zie je voor het eerst hier langskomen :0)) zie dat je ook een gezellig blog hebt !
Groetjes
Simone

wilma oud zei

Geweldig dat je er was. Dank voor jouw verhaal en foto's. Groetjes Wilma

Quilting Moesje zei

Dank je Wilma
En graag gedaan !
Groetjes
Simone

Frea zei

Tijdens het lezen van je blog, zit ik met SBS quilt op schoot, die ik aan het doorquilten ben.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...