zaterdag 5 september 2020

Tellen hoeveel nog ?

 Dat ging wat lastig ;0)


Ik speld de quilttop en de  losse blokken

ook wel op een wit (tafel)laken ...

Om te kijken welke kleuren en hoeveel ik er nog moet maken...

Maar nu lag alles op de grond...

en even later lag Bear erop...

Alsof dat een ... onuitgesproken commando of gewoonte is (lol)

Zodra lapjes op de grond gelegd worden...

komt hij erop liggen...

Gelukkig ligt alles meestal op tafel (o)

Aan tafel bij Quiltit&Dotty...waar gelijk al de schaar in een paar vd nieuwe aanwinsten uit de winkel ging :0)


De bijpassende nieuwe lapjes helpen wel bij het maken van nieuwe blokjes :0))

En...

Ja ik heb toch wel kunnen tellen...

Nog een stuk of ...5 te gaan 😉

Fijn (werk)weekend nog allemaal

Simone !



.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Super hond, hij zal wel een bekend luchtje ruiken.

Gr Femke.

Floor zei

Ach, die quiltblokken ruiken naar jou, dus vertrouwd :-)
Zelf hang ik mijn blokken op een ontwerpwand, maar daar moet je maar net de ruimte voor hebben.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...