donderdag 3 september 2020

Kleine huisjes van Anna Jantina :0))

 De huisjes blokken aantallen 

groeiden een stuk sneller als dat ik  

had gedacht ! :0)


De onderste en linkerkant sashinghrandjes
er nog omheen maken...
Dan een randstof uitkiezen ...
En dan zijn de Anna Jantina kleine huisjes af (bijna...jammer...)


De huisjes waren zo leuk om te maken...
Steeds weer andere lapjes...


Per huisje lapjes bij elkaar leggen 
die ik dan die keer weer mooi, lief of leuk bij elkaar uit vond komen...

Zo maak ik ook de blokken
voor Claudinesquilt...


niet vantevoren tellen en ook niet de lapjes al vantevoren klaar hebben...
Iedere keer komt er toch weer een verrassingsblokje bij  ...




Zou leuk zijn dat 
als ik straks ga tellen
 ik er dan (bijna) ben :0))

Echt...
op deze manier doe ik het altijd !
enne
Teveel blokjes heb ik eigenlijk nog nooit gemaakt
 :0))
         Zo blijft het leuk !!

  Groetjes 
Simone


8 opmerkingen:

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

De huisjes quilt is schattig. Zulke leuke stofjes heb je ervoor uitgezocht! Ik maak veel scrap quilts, want ik vind het ook leuk om me steeds door de stofjes te laten leiden. Groetjes, Ada

Quilting Moesje zei

Dank je Ada
Wat een plezier kunnen bde lapjes gevenn hè:0))

Maria zei

Precioso trabajo.
Un besín

wilma oud zei

Wat is het uiteindelijke resultaat mooi. Leuk dat je niet van te voren alles al klaar legt. Een heel fijn weekend nog. Groetjes Wilma

Quilting Moesje zei

Dank je Wilma :0))
Er zijn ook huisjes waar lapjes van jou in gebruikt zijn ;0)
Fijn weekend ook nog hoor!
Groetjes
Simone

jolanda zei

Wat schattig zijn jouw Anna Jantina huisjes!! Wat heeft zij toch ook leuke ideetjes hé? Zelf heb ik de bootjesquilt gemaakt en die zal ik binnenkort eens plaatsen op mijn blog. Ik ben na 5 jaar eindelijk weer eens in blogland en ik vind het weer helemaal leuk dus probeer het nu vol te houden. :-)

Conny's-blog zei

Schattig die huisjes zeg en ook lieve kleurtjes jou stofjes..............liefs.Conny

Quilting Moesje zei

Leuk en gezellig !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...