dinsdag 10 maart 2020

Haken en Haarlem :o)

Deze week had ik de
 witte uitgebloeide hyacinten 
vervangen door drie roze gekleurde :o)



en met twee bosjes roze tulpen 
had ik nog meer roze in de kamer :o)

Zaterdag kozen DH en ik om naar Haarlem te gaan..
een quiltwinkel in een plaats bezoeken 
waar we nog niet geweest zijn ( of al heeel lang niet meer )



In plaats van samen 
gingen we onverwachts gezellig met zijn vieren !

Gewinkeld, gelachen ... 
boeken in een boekenkastje boven een voordeur
 die naar beneden vielen bij de minste aanraking (o)*U*
Ja, dat was ik ...:o))))


Meer foto's ook van de St. Bavokerk volgen nog :o)

Bij het zien van bolletjes haakkatoen kon ik deze dag
opeens geen weerstand meer bieden ...

Dacht ik eerder steeds ...
leuke lapjes ideeen heb ik al teveelgenoeg

Haken kan daar echt niet meer bij 
stel je voor dat ik dat ook ...nog LEUK vind ;o)


Er gingen dus wél
een paar zacht gekleurde haakkatoentjes
en haaknaald mee
naar huis...

en met mijn lapjes buit uit quiltwinkel
'de Sampler' kan ik ook weer 
fijn lapjes knippen :o)

Die zaterdagavond
nog haak steekjes opgefrist samen...

Je ziet het goed ...t haakreceptpatroon
 schreef ik in een kookboekschriftje *U*

Hoe lang geleden alweer ...
vroeger tijdens logeren gezellig in de stoel bij het raam
bij oma kleedjes leren haken ...


schijnbaar verleer je dat ook niet meer ;o)

En ...???

LEUK !!



Zo toch nog weer eens een 
avond blogje 

Liefs,
Simone


5 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat leuk ook aan de haak ik ook. Ik laat het zen zien. je hebt mooie lieve kleurtjes gekozen en mooie lapjes erbij.

Coby Breitner zei

Ahh heerlijke kleuren, voordeel van haken je pakt het even snel voor 3 minuten of zo even vast. Quilten heb je toch altijd wat meer voor nodig. Maar gut gaat gewoon goed samen toch!

Ineke zei

Wat een prachtige kleuren haakkatoen. En ook prachtige stofjes, helemaal jou smaak! Groet, Ineke

Johanna zei

Ja was zeker een erg leuke zonnige maar toch frisse dag. Vooral die boeken...hihi...vergeten we niet meer. Dankzij de nieuwe lapjes is m.n theemuts klaar gekomen. Groetjes en tot gauw

Anoniem zei

Goeie afwisseling in deze lastige tijd, je blijft roze trouw zo te zien.

Gr Femke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...